The Dude Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hur har dom tänkt egentligen i Razers programvara när man vill assigna Visa skrivbordet, eller andra kommandon där man använder start-knappen? Om man klickar på den kommer ju startmeny upp direkt. Jag vill alltså binda start+m (visa skrivbordet) till knapp 4 på musen. Hur fan ska jag göra för att inte kommandot ska aktiveras just när jag skriver in det som snabbknapp? Se Screen. Fattar ni mitt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag förstår problemet, men det verkar ju som om du har lyckats skriva dit ett "M" så vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 1. Knappen heter Win. 2. Det verkar närmast omöjligt då det inte finns något tecken som symboliserar detta. Men jag har ett program för keycodes som kanske kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts