thegtafreak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vill någon spela hl2 med mig för en server är uppe nu Namn: fun angel's server bana:GM_counstruct Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 GM_construct? Rofl, du menar inte Garrys mod då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Jo jag menar garrys mod Redigerad 26 juli, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag hittar inte servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Internet är lite risigt så har någon ett tips hur jag kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja vad är fellet annars mit första tips är stoppa in internet sladen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja vad är fellet annars mit första tips är stoppa in internet sladen Du är trög på riktigt ju... hur fan tror du att han kan skriva här om hans internet inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 hur fan tror du att han kan skriva här om hans internet inte funkar? Internetcafé, biblioteket, hemma hos en kompis/granne osv?... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men lilla söta rara unge! Det finns förfan en G-mod-tråd. personligen tycker jag att den borde klistras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja vad är fellet annars mit första tips är stoppa in internet sladen Din sign är på tok för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Internetcafé, biblioteket, hemma hos en kompis/granne osv?... ( ) Jag antar att han sitter hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Du kanske måste öppna nån port? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag använde den andra datorn faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts