Jacker Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Har precis köpt ett headset; ett Logitech. http://www.descom.be/images/luidsprekers/logitech_internet_chat.jpg Men har problem uppståt. 1. Det kommer bara ljud ur den ena luren. 2. Dom glider av hela tiden. Vad göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Köp ny! Har du kvittot kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Har precis köpt ett headset; ett Logitech. http://www.descom.be/images/luidsprekers/logitech_internet_chat.jpg Men har problem uppståt. 1. Det kommer bara ljud ur den ena luren. 2. Dom glider av hela tiden. Vad göra? :'( Haft samma problem, visade sig att kontakten inte pluggats in ända in så det kom bara ljud ur ena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 1. Det kommer bara ljud ur den ena luren. 2. Dom glider av hela tiden. Vad göra? :'( 1. Kolla så sladden sitter i helt! 2. Den modellen av hörlurar/headset glider av hela tiden/får skavsår på öronsnibbarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Har testat att trycka in kablarna. Funka ej. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Har testat att trycka in kablarna. Funka ej. :'( Men vad är problemet? Det är ju bara att gå tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ja lämna in dom och betala mellanskillnaden för RIKTIGA hörlurar. Dessa är välkända för sin opassande form till örat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Förresten Jacker, grattis till ett skitkasst trådnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Macka. NU. 1. Om det bara kommer ljud från en lur så borde du gå till baka till din lokala Logitech Headset-butik. 2. Köp ett nytt huvud. Och nej, jag var fan inte seriös när jag skrev 'lokala Logitech Headset-butik'. Och eftersom jag inte har någon respekt här på GTAsajten så svär och spammar jag lite grann, med storleken satt på -7, så att det inte syns. Jävlar bajs. Förlåt on någon tog illa upp. För det jag skrev, jävlar bajs altså. Redigerad 26 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Har testat att trycka in kablarna. Funka ej. :'( Testa att skaka lite på den hörluren som inte funkar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Testa att skaka lite på den hörluren som inte funkar!! Andvänder du en Media Hub?? För det brukar bli så med min hörlurar också och jag har en media hub.. // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 2. Kan vara att du sätter dom fel. Dom ska nog sitta som xbox live headsets gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts