AdamN Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) 1.när man laddar hem en bil vars ska man lägga in den då?' 2. måste man ändra i handlingen för sist jag gjorde det så var jag tvungen att installera om spelet gubben blev osynlig Redigerad 26 juli, 2005 av AdamN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vart man ska stoppa bilen? Va fan betyder det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vart man ska stoppa bilen? Va fan betyder det? Vart ska jag lägga in den menar han, vilken kategori (mapp). Du måste ha en speciell program för att montera in den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Det luktar modding, *flyttar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Hehehe, vart ska man stoppa den, heheh tja? i gta3.img kanske? Ladda hem IMG Tool och läs readme filen till den bilen du laddat hem. Adjö! Redigerad 26 juli, 2005 av dehex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Det luktar modding, *flyttar* Kanske lite titel ändring till : I vilken mapp lägger jag bilmodden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kanske lite titel ändring till : I vilken mapp lägger jag bilmodden? Det är A.A's jobb då jag enbart har hand om SA-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Var kan man ladda hem det där programet då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Det är A.A's jobb då jag enbart har hand om SA-forumet. Stämmer. Men eftersom jag kommer att låsa tråden känner jag ej för att göra det Låser för att frågorna du ställer har redan blivit besvarade i MINST 10 trådar. Så använd forumets bästa verktyg, sökfunktionen. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts