Toki Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vet att detta är väldigt nobbigt men någon schyst person som kan klara uppdraget "freefall" åt mig? Har testat det allt för många gånger nu och jag klarar det inte!GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Någon av de fem personer som laddat ner savefilen som klarat uppdraget än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Någon av de fem personer som laddat ner savefilen som klarat uppdraget än? DOm kanske bara ladda ner de för du kommit längre än dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 DOm kanske bara ladda ner de för du kommit längre än dom Doh! Tänkte väl! Men någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vad ska man göra på uppdraget?? jag har klarat ut spelet.. kanske kan hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vad ska man göra på uppdraget?? jag har klarat ut spelet.. kanske kan hjälpa till Det kommer ett plan från liberty city som man typ ska göra något med! Typ skjuta ner! Jag vet inte! Man ska flyga igenom en corona bakom planet,men det andra planet går på tok för snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Mm, ett av de krångligare uppdragen. Ett sätt är att flyga nästan rakt mot måltriangeln, så att man hamnar några tiotals meter höger eller vänster om det mötande planet istället för rakt under eller över. Sen när planet börjar närma sig på kartan kan man direkt göra en "u-sväng" så att man hamnar rätt. Tänk på att triangeln inte pekar med spetsen åt samma håll som planet, jag sumpade 2 försök bara för att jag blev disorienterad av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Men ingen som klarat det? Försökt med enid's försla också,men klarar inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Toki.. skriv koden så att d går i slowmotion då går d lättare =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Låter kanske lite tjatig men,ni som ändå håller på med "freefall" uppdraget,skulle vara jätteschyst om ni gjorde uppdraget N.O.E vid flyglägret åt mig också! Uppskattar det väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag klarade den på första försöket på PS2, det var ju jätte lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag klarade den på första försöket på PS2, det var ju jätte lätt Antagligen enklare att styra flygplanet på PS2 än på PC antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Toki.. skriv koden så att d går i slowmotion då går d lättare =] Kanske inte vill fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kanske inte vill fuska? Då e d bara timing som gäller bara att vänta lite planet flyger ju mot dig vänd precis när du ser planet så ska du se att d går bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Då e d bara timing som gäller Nejmen! Har testat det 1358349 gånger nu. Någon måste väl ha klarat det? Det är ju 9 personer som har laddat ner savefilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrMOE Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Här har du den med "freefall" klaratGTASAsf2.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Här har du den med "freefall" klarat Tack! Jätte sjyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts