Bryngel Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Hej jag undrar vilken fil man ska ändra i om man ska ändra vart fordonen spawnar? Redigerad 26 juli, 2005 av Bryngel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Spanar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Menar du spawna kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Jag menade spawna var inte säker på om det stavades med w Redigerad 26 juli, 2005 av Bryngel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag förstår inte riktigt din mening i de hela? Men menar du att du vill spawna en bil i ett av dina garage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Nej jag vill göra så att Andromada spawnar t.ex någons stans på flygplatsen. Gjorde ett mod tidigare ida som göra att AT-400 och Andromada byter plats så att man kan köra Andromada men då kan man inte köra AT-400 så därför vill jag kunna ändra vart fordenen spawnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hmm tyvärr är jag inte i den delen av modding.. Sorry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Gammal? men men ska ju hjälpa han här är en länk om hur man lär sig scm kodning (så att man kan välja var bilar spawnar) men om du inte orkar ladda hem programmen och sånt så kan jag göra så att den spawnar i los santos EDIT: glömde länk http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=195143 Redigerad 1 augusti, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts