Bullet Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Var inte så krävande jag vet inte allt än just nu fixar jag info och sånt och måste fixa en billd på necro För liten signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Uhm, är du verkligen över 13 år? Bli inte ledsen men du stavar lite ehrm... småmysko, massor med särskrivningar och felstavning etcetc. Lite? Ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ok my story of my life.. I moved from tha home country to this shit hole... The home country was wierd det jag menar att min svennska är inge vidare men om jag är över 13 det är jag.. Och orka läsa reglerna om jag blir bannad kommer jag igen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts