yoda Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Guild Wars SE min sida för guild wars och sidan är fortfarande ny så den har litte info men jag jobar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Guild Wars SE min sida för guild wars och sidan är fortfarande ny så den har litte info men jag jobar på .freewebs, usch.. inget jobb alls där.. gör php istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Guild Wars SE min sida för guild wars och sidan är fortfarande ny så den har litte info men jag jobar på Byt domän Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kan inte så bra med coding och sånt finns det någon guide eller ngt som kan lära mig? (ska söka på google) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Tipsen var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Inte direkt mycket innehåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Inte direkt mycket innehåll. sidan är fortfarande ny så den har lite info men jag jobbar på Redigerad 26 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Japp men man kan gärna färdigställa sidan något innan man tipsar folk om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Var inte så krävande jag vet inte allt än just nu fixar jag info och sånt och måste fixa en billd på necro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Var inte så krävande jag vet inte allt än just nu fixar jag info och sånt och måste fixa en billd på necro Minska din signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Orka försök att hålla dig på topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Orka försök att hålla dig på topicen Om du inte orkar så reportar jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Kan inte så bra med coding och sånt finns det någon guide eller ngt som kan lära mig? (ska söka på google) Tänk då att det tar ca 1 år att lära sig php, men men.. www.phpsidan.nu www.phpportalen.se och gör en egen design! Redigerad 26 juli, 2005 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Tyvärr har jag inte kikat igenom din sida, för jag har något emot freewebs ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ett tips är att skriva med bättre svenska, det gör att sidan verkar något seriösare. Till exempel stavas "försvina" "försvinna" och "föreldrarna" "föräldrarna". Skriv med stor bokstav också. Men gör som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Om du inte orkar så reportar jag dig. Kan du stopa i en liten hälsning från mig på reporten.. och tack CurunirOfValinor för dina tips fixar det i morn ska såva (tid 02:12) har job i morn bit (mit job är mäst att dumpa masa papper i brevlådor) men orka sista väckan nu sen blir det cash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kan du stopa i en liten hälsning från mig på reporten.. Värst vad du var självsäker då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kan du stopa i en liten hälsning från mig på reporten.. och tack CurunirOfValinor för dina tips fixar det i morn ska såva (tid 02:12) har job i morn bit (mit job är mäst att dumpa masa papper i brevlådor) men orka sista väckan nu sen blir det cash Tyvärr kan jag inte göra det eftersom du har redan blivit reportad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kan du vara snäl och stopa i en ny report? jag skulle så gärna vara med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kan du vara snäl och stopa i en ny report? jag skulle så gärna vara med :'( Uhm, är du verkligen över 13 år? Bli inte ledsen men du stavar lite ehrm... småmysko, massor med särskrivningar och felstavning etcetc. Dessutom, din bild som sitter fastkletad i din signatur är för stor, Das Rules! <--- kika lite på reglerna vet jga. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts