okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) (hade inte jag skrivit igen) Redigerad 3 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Finns ingen mening med att spöa ner någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Finns ingen mening med att spöa ner någon. Nej, jag håller med... Ska man slå en kändis för att den gör dålig musik eller är ful? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 50 Cent. Jag säger bara lycka till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag säger bara lycka till.. Topicen heter "om du FICK spöa ner en kändis". Altså LÅTER han mig spöa ner honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det är ju inte roligt att slå ner någon om man får göra det. Förstör ju ruset med det hela, adrenalinet. Kul att bara stå och mata på en snubbe som inte gör ett skit tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Michael Jackson lätt! jävla pedofil zombie men var nära på att rösta på darin, för han är så gay edit: men våld leder inget till, men dem frågade ju vilken man skulle vilja , så man ska inte ljuga, men helst skulle jag låta bli att slå en Redigerad 31 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag tycker bush han bombar länder när de en person han vill hitta ? och hur många oskylldiga dör då ? och att bomba irak där många av min släkt bor så tar jag de lite personligt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag e på bushs sida, han vill utrota terrorismen och ni säger att han ska ha spö KOM IGEN! Tänk er om det inte hade funnits terrorister, då skulle t.ex. world trade center stått där det stod förut. Sorry att jag gjorde 2 efter varran men ville bara quota .. kolla på michael mores filmer så får du veta att bush är inte som du tror han e en lite h*runge .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Sorry att jag gjorde 2 efter varran men ville bara quota .. kolla på michael mores filmer så får du veta att bush är inte som du tror han e en lite h*runge .. Och om Michael Moore hoppade ut för ett stup skulle du hoppa efter? fasst jag håller med om att många oskyldiga har dött tack vara att USA och gått i i irak, kan man kalla dem terrorister?" Du kan quota flera gånger i samma inlägg. skriv texten som den du ska quota skrev [/ QUOTE] (fasst utan mellarrum efter snestrecket) sen skriver du bara var du ska skriva Vote: Darin. hatar att han blivit populär! fatta vad jobbigt det är när jag jobbar när 14 åriga små tjejer kommer in frågar med deras pipiga lilla röst "Har ni dariiiin" Redigerad 31 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Darin leder. Han leder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Skulle vara roligt att skalla Zlatan Men tyvär så e han min favorit av svenska fotbolls spelare. Redigerad 3 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Och om Michael Moore hoppade ut för ett stup skulle du hoppa efter? fasst jag håller med om att många oskyldiga har dött tack vara att USA och gått i i irak, kan man kalla dem terrorister?" Du kan quota flera gånger i samma inlägg. skriv Ok tack för tipset om quotet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hmm, det skulle nog vara pontén det. enda som förtjänar stryk Men jag gillar inte dariin, han sjunger som en kråka och tror han är sexigast i världen, men mest hatar jag hans hemsida. typisk skryt-sida med fullt med bilder, och särskrivningar och felstavningar och fjortis-stavningar över hela sidan, men han förtjänar inte stryk, men han skulle behövas tas ner på jorden igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Jag skulle inte vilja slå någon av dem på listan, känner dem inte ens Nullvote... Mmmh... -Null Vote- EDIT:Lasse Berghagen [ 0 ] [0.00%] Vem fasen skulle vilja spöa Berghagen? Redigerad 5 augusti, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Varför är inte denna topic flyttad än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kan inte fatta att Michael Jackson har fått så många röster. Varför vill alla ge sig på den stackaren? Det är som att ge sig på ett blint dampbarn i rullstol. Tror för övrigt att han är oskyldig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Varför spöa ner någon för huvud taget? Men om jag måste välja blir det Darin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Skulle vilja spöa skiten ur alla av dom där på listan. Specielt 50 cent jävla gangstah tuffing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts