LunCh Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Michael Jackson, vad skönt att ta ett baseball trä och bara stå och slå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Null vote, gillar inte att slåss... Får mig att tänka på en Björns Vännertext: Är det värt att slåss för? Man ska ju inte slåss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) (hade inte jag skrivit). Redigerad 3 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Darin, Michael Jackson och Olinda från Paradise Hotel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Erik Wernquist.. Crazy Frog är irriterande som jag vet inte vad.. Redigerad 30 juli, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Man får inte spöa folk men de skiter jag i.....så jag skulle spöat darin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men fatta. Pontén ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Om jag fick ta valfri celebritet så skulle jag ge George W. Bush på moppo. Real savage. EDIT: Så var han med i listan... meh. Redigerad 30 juli, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Folk som ska spöas! 1: Darin 2: Pontén 3: Bush Redigerad 30 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Om jag fick ta valfri celebritet så skulle jag ge George W. Bush på moppo. Real savage. EDIT: Så var han med i listan... meh. Skulle du verkligen klara av att ge den gamla gubben ett slag i ansiktet? Jag skulle tycka det var alldeles för synd om stackarn. Så uppenbart att alla som vill spöa Darin bara är avundsjuka på hans framgång. Visa att ni duger bättre (vilket ni förmodligen inte gör) istället för att klanka ner på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Skulle du verkligen klara av att ge den gamla gubben ett slag i ansiktet? Jag skulle tycka det var alldeles för synd om stackarn. Skulle hellre ge mig på Lyndon B. Johnson ("Hey, hey, LBJ, how many kids did you kill today?!") under hans tid som president, men ja - jag skulle lätt klara av det. Vet att han inte är den som tänker ut alla USA:s handlingar, men det är ändå honom man blir sur på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Michael Jackson, vad skönt att ta ett baseball trä och bara stå och slå Spelat lite för mycket gta? idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Spelat lite för mycket gta? idiot Ja för det är ju Rockstar som har hittat på det här med att slå med basballträ eller hur?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ja för det är ju Rockstar som har hittat på det här med att slå med basballträ eller hur?! Men kolla på hans inlägg, det är ju skrämmande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Paris Hilton utan att tveka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men kolla på hans inlägg, det är ju skrämmande. Då vågar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag skulle vilja spöa darin bte skaparen till crazy frog var hans reklam för honnom på hans sida för något år sen typ 2-3 sen kom jamba o tog den, så jag skulle nog vilja spöa hela jamba istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote: Bush, han säger att det är fel att döda och starta krig och terrorisera. och det é precis det han gör!! Varför döda när det är fel att döda? dödsstraff har han i sitt land ochxå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag skulle inte vilja slå någon av dem på listan, känner dem inte ens Nullvote... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Varför skulle man vilja skada Darin? Jo därför att han får tjejer och e bög. Det där lät ganska kul faktiskt. "Får tjejer och är bög...". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts