Spankdogg Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Skriv även in ytterligare alternativ om jag missade någon viktig person... Ps. "Crazy Frog" himself existerar inte i verkligheten och finns därför inte som alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Spöa ner nån? Nej.. Null vote.. Fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Påven Nej , men kanske han som skapa Crazy Frog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Don't hate the playa', hate the game. Skaparen av Crazy Frog avskyr själv hur hans skapelse succesivt tar över varenda kommersiell TV-kanal, men han kan tyvärr inte göra något åt saken. Och jag skulle vilja spöa Paris Hilton. Allvarligt... ugghh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Michael Jackson. Jävla peddo! Och nej han är inte oskyldig bara för han blev frisläppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vart är Olinda?! Michael Jackson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Paolo Roberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vote: Erik Wernquist (skapare av "Crazy Frog")!!!!1111111111111ettetettetetetetetetetettetete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Don't hate the playa', hate the game. Vote: Göran Persson.. Är Erik Wernquist skaparen av Crazy Frog eller Två taktaren? Ifall det andra, så förstår jag inte varför alla är så sura på honom.. tyckte personligen den var jävligt rolig första gången jag hörde den.. edit: Borde inte denna ligga i Allmänt? Redigerad 26 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Paris Hilton!!! Hon leker så mycket bara för hennes pappa är rik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Erik Wernquist gjorde en animation till ljudet inget annat. Du ser inte ett skit av hans verk på jambareklamerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Bush skulle behöva ett fett jävla stryk! När han var liten oc skulle bli straffad fick han säkert bara en bakelse istället för två! Jävla mesföräldrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Magnus Uggla Michael Jackson Darin 50 Cent Göran Persson George W Bush Zlatan Ibrahimovic dom.... men om ja bara fick spöa ner en så vet ja inte... så ja tar 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Är Erik Wernquist skaparen av Crazy Frog eller Två taktaren? Ifall det andra, så förstår jag inte varför alla är så sura på honom.. tyckte personligen den var jävligt rolig första gången jag hörde den.. edit: Borde inte denna ligga i Allmänt? Det är väl Britt-Erik? Britt-Erik-Två taktaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Magnus Uggla, hatar honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Darin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Paris Hilton, sen skulle jag ta alla hennes pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Rösten går till darin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Bland dessa alt. Magnus Uggla, han fortsätter att spy ut meningslös och dum musik.. Annars så.. Typ.. ja det finns många.. Återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Lycka till med att nån på forumet skulle slå 50cent och hans muskelpaket. Jag vill slå ner... ingen? Jag bryr mig bara om personliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts