Weener Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jävligt meningslös tråd ! *låst* Sorry, du har ingen rettigheter att stenga denna tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Sorry, du har ingen rettigheter att stenga denna tråden. Inte jag heller, jag är inte mod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hihi Mr.M och Green_goblin ajjit ? => lägg bilden i dagens lol eller nått, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Öhh, jaha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Släng.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) JAAAAAAAA SLÄNG SKITTRÅDEN BARA Redigerad 27 juli, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Modsen har inte varit inne på gtasajten i 2 dagar och Funnylin ska sluta som mod.. Kan det bli värre? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Funnylin ska sluta som mod.. Kan det bli värre? :'( Seriöst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 WTF??? SKA FUNNYLIN LÄMNA GTASAJTEN *universum rämnar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Seriöst? Jag tror det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Modsen har inte varit inne på gtasajten i 2 dagar och Funnylin ska sluta som mod.. Kan det bli värre? :'( Öh va?? Menar du allvar? Men ska han fortfarande vara kvar på sajten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Seriöst? Han se det till mig på msn igårkväll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Konstigt med tanke på att folk spammar som idioter och beter sig som sådana, kolla bara i den här topicen spammade ni ner, sur den va kass från början men iaf, använda msn eller mIRC, da'h Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja, åh vad synd att han slutar som moderator, nääää. Seriöst, det spelar väll ingen roll om han är moderator eller inte? Det är ju själva Funnylin som är grejen. Han är fortfarande lika rolig och schyst vare sig han är moderator eller inte. Om han däremot skulle lämna GTAsajten skulle det vara tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja, åh vad synd att han slutar som moderator, nääää. Seriöst, det spelar väll ingen roll om han är moderator eller inte? Det är ju själva Funnylin som är grejen. Han är fortfarande lika rolig och schyst vare sig han är moderator eller inte. Om han däremot skulle lämna GTAsajten skulle det vara tråkigt. Antar att det tillkommer i paketet :'( eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 .gör mig till moderator så ska ni fanimej få se på ordning o reda.. hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag skrattar ihjäl mig. Och jag får växla ett ord med herr funny. Om han slutar så ser det rätt mörkt ut för mod crew. Han är ändå den aktivaste moderatorn. Det blir i princip jag och kaller kvar och jag kan med handen på hjärtat säga att jag kan vara ifrån sajten en vecka utan att det rör mig i ryggen. aja, *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts