KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 hehe en gång gjorde jag supa save till obs men alllting försvann hmm hehe ska nog försöka en gång till nej. COOP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
itth Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 lol whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 MCDONALD VILL VI SE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Finns det ingen som gjort en flygplansmod, t.e.x en som ändrade dodon till en snabb Jas Gripen? Det vore coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Finns det ingen som gjort en flygplansmod, t.e.x en som ändrade dodon till en snabb Jas Gripen? Det vore coolt. det finns en modell som ersätter dodon nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 det finns en modell som ersätter dodon nånstans. Med nått stealth plan....väl?.....när jag installerade det blev det något fel med ljudfilerna och jag var tvungen att installera om GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Med nått stealth plan....väl?.....när jag installerade det blev det något fel med ljudfilerna och jag var tvungen att installera om GTA3 synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
macke_!03 Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 ska man ta bort petrol.txd filen och vart ska man lägga dom andra filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 hehe, så drar du upp denna gamla topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Verkar som stell försöker göra liberty city till en svensk vanlig stad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 ska man ta bort petrol.txd filen och vart ska man lägga dom andra filerna? Läs Readme:n så står allt i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
macke_!03 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 men i readmen står det Gas Station!!! Starta TxD tool och öppna txd-filen som ligger i "x:\...\Gta3\Models\". Leta sedan upp texten "petrol.txd". fråga: ska man ta bort den filen? Byt ut filerna "AMCOsign128, AMCOstrip128 och AMCO64" med dom nya filerna!!! fråga: som ligger i vilken mapp? OBS!!! Du MÅSTE ta bort namnet innan "AMCO..." på Hydro, JET, OKQ8 och UNO-X innan du ka byta ut dom!!! OBS!!! Copyright © StellHell Svara på dom frågorna så vet jag nog sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Vad vill vi se?? Vi vill se shell. Vad vill vi se?? Vi vill se shell. Vad vill vi se?? Vi vill se shell. Vad vill vi se?? Vi vill se shell. Vad vill vi se?? Vi vill se shell. Vad vill vi se?? Vi vill se shell. Vad vill vi se?? Vi vill se shell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 ööö, aaa just det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jag tänkte på det Arvid sa om Jas Gripen. Jag har laddat ner ett F-16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jag tänkte på det Arvid sa om Jas Gripen. Jag har laddat ner ett F-16. Har de ändrat på ljud eller hantering av planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Har de ändrat på ljud eller hantering av planet? Nej man var tvungen att installera det manuelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 synd att GTA 3 krashade för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 synd att GTA 3 krashade för mig... kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 kul jävligt onödigt att skriva "kul" i en topic sen den 28/3... Tips: Titta på datumet innan du skriver nåt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts