Jump to content

Kan inte göra något..?

Recommended Posts

Jag köpte GTA San Andreas igår, och började spela direkt. Men det blev rätt tråkigt, för jag kan inte göra någonting, verkligen ingenting. Jag kan enbart gå in på 24-7-butikerna, men där finns ju inget att hämta. Jag kan inte käka mat när min gubbe blir hungrig, jag kan ej gå till gymmet, kan inte tatuera mig osv. Vad måste jag göra för att låsa upp dessa saker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte GTA San Andreas igår, och började spela direkt. Men det blev rätt tråkigt, för jag kan inte göra någonting, verkligen ingenting. Jag kan enbart gå in på 24-7-butikerna, men där finns ju inget att hämta. Jag kan inte käka mat när min gubbe blir hungrig, jag kan ej gå till gymmet, kan inte tatuera mig osv. Vad måste jag göra för att låsa upp dessa saker?

Du måste ju klara uppdrag, eftersom öppnas affärer grym etc

Affärer som öppnas i ordning: BInco,Sub Urban,Zip,Victim,Didier Sachs

Edit: va inte orolig, du kommer kunna gå in i binco, du kommer klippa dig på andra uppdraget (Ryder) Sen kommer du få hym, sen binco, sen tatoo har jag för mig..

:blink:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ju klara uppdrag, eftersom öppnas affärer grym etc

Affärer som öppnas i ordning: BInco,Sub Urban,Zip,Victim,Didier Sachs

Edit: va inte orolig, du kommer kunna gå in i binco, du kommer klippa dig på andra uppdraget (Ryder) Sen kommer du få hym, sen binco, sen tatoo har jag för mig..

(w00t)

Kan man inte göra Tatoo direkt för jag har för mig att jag har sett Tatoo symbolerna på kartan :teehee:

Kanske har fel och inget viktigt egentligen :o

// Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor