Trancequeen Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag köpte GTA San Andreas igår, och började spela direkt. Men det blev rätt tråkigt, för jag kan inte göra någonting, verkligen ingenting. Jag kan enbart gå in på 24-7-butikerna, men där finns ju inget att hämta. Jag kan inte käka mat när min gubbe blir hungrig, jag kan ej gå till gymmet, kan inte tatuera mig osv. Vad måste jag göra för att låsa upp dessa saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Jag köpte GTA San Andreas igår, och började spela direkt. Men det blev rätt tråkigt, för jag kan inte göra någonting, verkligen ingenting. Jag kan enbart gå in på 24-7-butikerna, men där finns ju inget att hämta. Jag kan inte käka mat när min gubbe blir hungrig, jag kan ej gå till gymmet, kan inte tatuera mig osv. Vad måste jag göra för att låsa upp dessa saker? Du måste ju klara uppdrag, eftersom öppnas affärer grym etc Affärer som öppnas i ordning: BInco,Sub Urban,Zip,Victim,Didier Sachs Edit: va inte orolig, du kommer kunna gå in i binco, du kommer klippa dig på andra uppdraget (Ryder) Sen kommer du få hym, sen binco, sen tatoo har jag för mig.. Redigerad 26 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Du måste ju klara uppdrag, eftersom öppnas affärer grym etc Affärer som öppnas i ordning: BInco,Sub Urban,Zip,Victim,Didier Sachs Edit: va inte orolig, du kommer kunna gå in i binco, du kommer klippa dig på andra uppdraget (Ryder) Sen kommer du få hym, sen binco, sen tatoo har jag för mig.. Kan man inte göra Tatoo direkt för jag har för mig att jag har sett Tatoo symbolerna på kartan Kanske har fel och inget viktigt egentligen // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Smarta grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Smarta grabben Offcourse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Du måste ju klara uppdrag, eftersom öppnas affärer grym etc Affärer som öppnas i ordning: BInco,Sub Urban,Zip,Victim,Didier Sachs Glöm inte ProLaps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men det första uppdraget; Big Smoke, det är ju svårare än jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts