Alle090 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hej, jag orkar inte vänta tills jag har låst upp flygsskolan för att flyga. jag vill flyga det näst stora planet(alltså inte AT-400). jag har laddat ner en car spawner men det står att man behöver ID till det fordonet man vill ha. VAR STÅR ID FÖR ALLA FORDON!!!! hjälp mig :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hej, jag orkar inte vänta tills jag har låst upp flygsskolan för att flyga. jag vill flyga det näst stora planet(alltså inte AT-400). jag har laddat ner en car spawner men det står att man behöver ID till det fordonet man vill ha. VAR STÅR ID FÖR ALLA FORDON!!!! hjälp mig :'( :'( Är det inte där man ställer in vilka kombinationer som man ska ha för att spawna fordonet? t ex ctrl+B spawnar Rhino om man ställt in så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Klick. Scrolla ner en bit bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Är det inte där man ställer in vilka kombinationer som man ska ha för att spawna fordonet? t ex ctrl+B spawnar Rhino om man ställt in så? Nae tror int det för dett a är all jag ser och det står inge i readme.txt :'( :'( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/detta.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Fin lista, annars finns det i vehicles.ide, i datamappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Tack ni är änglar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men jag kolade vehicles.ide och jag såg ingen id! (tror jag) :"> tack ändå!!!! NI RÄDDA MIN DAG :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Nae tror int det för dett a är all jag ser och det står inge i readme.txt :'( :'( Måste bara fråga, varför censurerade du Paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts