RavenE Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Om jag laddar hem en mod, och kör med den ett tag, kan jag då ta bort den sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ja , om du ersätter filern a med originalet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hmm...men hur vet man vilken orginal filen är då? Så då måste man alltså spara orginalfilen, och sen lägga in den igen? I vilken mapp ska moden in i då? Jag ska ladda hem den här http://www.gtamods.com/index.php?ModID=479&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Testa och ladda hem kanske? Kolla vad där står i readme´n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Hmm...men hur vet man vilken orginal filen är då? Så då måste man alltså spara orginalfilen, och sen lägga in den igen? I vilken mapp ska moden in i då? Jag ska ladda hem den här http://www.gtamods.com/index.php?ModID=479&Act=View Hmm realspeed blir ett program.. Delvis finns ett "uninstall" på start/alla program.. offtopic - tänk på att du inte kan följa readme filen på bilmods helt med RS på.. För när du ska mixtra i handling.cfg kraschar spelet.. Och angående mappen.. Ladda hem, öppna, öppna exe. filen.. Följ instruktionerna.. Installeras precis som ett vanligt program.. Redigerad 27 juli, 2005 av The_GTA_Boy_90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag har real speed så att NRG-500 går i över 300 km/h och det suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vi säger att du ska modda en tshirt okej? Gör så här... 1. Öppna IMG TOOL 2. Ändra tshirt.txd (orginalet) till tshirtbak.txd 3. Adda tshirt.txd (modden)... 4. Klart! sen när du vill ta bort modden gör du så här: 1. Öppna IMG TOOL 2. Delete tshirt.txd (modden) 3. Ändra tshirtbak.txd till tshirt.txd 4. klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts