Siana Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Tänkte bara visa upp denna sida, som jag knåpat ihop när jag haft tråkigt. Där kan man ladda ner bilder till mobilen för endast 5:- styck (man måste ha wap). Tyvär har jag inte så många bilder, behöver tips till flera? De ska vara runt 100*100 pixlar och i färg. Och nej, jag är inte en invalid jävel som scriptar för första gången, men jag ooorkade helt enkelt inte fila på designen. Så enkelt e det. Så hade du tänkt klaga på att sidan e ful som stryk, gör inte det. Det vet jag redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 "endast" 5kr är mkt för några få pixlar, skulle aldrig betala mer än wap-kostnaden för en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) "endast" 5kr är mkt för några få pixlar, skulle aldrig betala mer än wap-kostnaden för en bild Kan iof hålla med där... Men det var den lägsta kostnaden man kunde sätta. Jag tjänar 1:50 per bild Skulle gärna tycka om om någon hjälpte mig med designen, då jag är upptagen med att pumpa in nya bilder. *edit* Om man jämför med de jävlarna som tar 10-15 spänn e de billigt Redigerad 26 juli, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 "endast" 5kr är mkt för några få pixlar, skulle aldrig betala mer än wap-kostnaden för en bild Då är det här en bra sida för dig: Mobilesheaven Där har jag laddat ner både ringsignaler och bilder flera ggr! Wapen är ju: wap.mobilesheaven.com Det är ett tips att du kollar på sidan på internet först, så du vet vilken kod du ska skriva in i wapen sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Någon kan du ju alltid lura, din lille oariske onding... *Brutal ironi, don't ban me* EDIT: Det är du som blir lurad, pojkvasker... Redigerad 26 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Måste inte grabben ha upphovsrätt på bilderna för att få sälja dom, via en sånhär tjänst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Någon kan du ju alltid lura, din lille oariske onding... *Brutal ironi, don't ban me* EDIT: Det är du som blir lurad, pojkvasker... Du ser själv ut som en svartskalle haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kan ju ladda ner gratis bilder på vodafone live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kan ju ladda ner gratis bilder på vodafone live Äre så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 . www.myt610.com har en massa gratis stuff (teman, bilder, ringsignaler etc gratis, +wapkostnad). Som namnet på sidan antyder, så funkar det bara till SE T610, T630 och Z600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Du tjänar alltså 1,50 per bild och företaget som äger sms-tjänsten får 3,50? Säger som Ebeeto, det är du som blir lurad. Skulle för övrigt aldrig lägga ett öre på sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 . www.myt610.com har en massa gratis stuff (teman, bilder, ringsignaler etc gratis, +wapkostnad). Som namnet på sidan antyder, så funkar det bara till SE T610, T630 och Z600. Funkar till K500i och K700 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Lasyk samma sida som Pain to the Max gav. Det är den bästa sidan allt är gratis och om wapen inte funkar är det bara att ladda ner därifrån och skicka via kabel eller bluetooth // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Du ser själv ut som en svartskalle haha Jag är vit som snö. *Put on ignore, bitch!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Du e medveten om att det är illegalt att tjäna pengar på matrial någon annan gjort utan licens? Ge bort det GRATIS innan jag tjallar Skojar bara, jag tjallar inte. Men det är ändå ett lagbrott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts