Jump to content

Mobilbilder

Siana
 Share

Recommended Posts

Tänkte bara visa upp denna sida, som jag knåpat ihop när jag haft tråkigt. Där kan man ladda ner bilder till mobilen för endast 5:- styck (man måste ha wap). Tyvär har jag inte så många bilder, behöver tips till flera? De ska vara runt 100*100 pixlar och i färg.

Och nej, jag är inte en invalid jävel som scriptar för första gången, men jag ooorkade helt enkelt inte fila på designen. Så enkelt e det. :blink: Så hade du tänkt klaga på att sidan e ful som stryk, gör inte det. Det vet jag redan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
"endast" :blink: 5kr är mkt för några få pixlar, skulle aldrig betala mer än wap-kostnaden för en bild

Kan iof hålla med där... Men det var den lägsta kostnaden man kunde sätta. Jag tjänar 1:50 per bild :D

Skulle gärna tycka om om någon hjälpte mig med designen, då jag är upptagen med att pumpa in nya bilder. ;)

*edit*

Om man jämför med de jävlarna som tar 10-15 spänn e de billigt :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"endast" :blink: 5kr är mkt för några få pixlar, skulle aldrig betala mer än wap-kostnaden för en bild

Då är det här en bra sida för dig: Mobilesheaven

Där har jag laddat ner både ringsignaler och bilder flera ggr!

Wapen är ju: wap.mobilesheaven.com

Det är ett tips att du kollar på sidan på internet först, så du vet vilken kod du ska skriva in i wapen sen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor