Kiedis Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Sitter fast på uppdraget Vertical Bird, där man ska sno ett jetpaln och spränga båtar. Dom Hydra som jagar mig har jag inga problem med, man spränger dom som finns där man tar planet så följer bara ett plan efter en, so far, no prob. MEN när man ska spränga båtarna börjar problemen, det står att man ska hålla in space så jag håller in space, men raketerna åker ändå bara rakt fram... Skulle uppskatta om någon vill ge mig lite tips på hur man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyanz Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Man måste vänta tills siktet blir rött om det gör för fort så kan du bytta till hover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_way Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har lite med tråden att göra så jag tar det här... Hur åker man snabbt med hydra???! :'( Har cheatat fram den en gång, då höll jag i w (framåt) plus upp på piltangenterna (tror jag det var iaf) så att spetsen pakade lite neråt. Men man åker j skitsakta ju Vad gör jag för fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Du måste fälla upp landningstället vet inte hur man gör på dator men det är R3 på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 På PC ska du trycka på 8 på numpaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Haha? haru åkt med dem nere?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dlanor Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 På PC ska du trycka på 8 på numpaden. Man fäller in hjulen på 2! Håll sen in 8 nån sekund på numpaden för att åka fort framåt. (så är det för mig iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Man fäller in hjulen på 2! Håll sen in 8 nån sekund på numpaden för att åka fort framåt. (så är det för mig iaf) Oj, missuppfattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Klarade det igår kväll, tänkte inte så långt att siktet skulle bli rött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_way Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Okey, tackar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts