Durka Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Hej! Någon som har eller vet om det finns hastighetsmätar modd till GTA SA? Om ni vet vart det går att ladda ner så. länka till den sidan:D Tack så mycke (dock så hittade jag på egen hand innan men, men tack i alla fall... Var nog till stor hjälp för många andra Redigerad 27 juli, 2005 av Durka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Detta ska ligga i Modding-forumet, flyttar topicen dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Sök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&i...art=35&orderBy= sen längst ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Durka Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&i...art=35&orderBy= sen längst ner Länken funkar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Länken funkar inte :'( Det är för att det är ett stort H i början , ändra till ett litet så ska det fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Här får du den mannen http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=73 Redigerad 26 juli, 2005 av Hashan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hej! Någon som har eller vet om det finns hastighetsmätar modd till GTA SA? Om ni vet vart det går att ladda ner så. länka till den sidan:D Och om någon vet vart handling.cfg filen ligger i data mappen.. om den nu ligger där... (ska använda SA Handling Editor) Hastighetsmätare? Ska finnas med i GTA: Sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Funkar den bra eller??? i Vice City sög den ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Funkar den bra eller??? i Vice City sög den ju!!! Tycker den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Funkar den bra eller??? i Vice City sög den ju!!! Amen tss, inte i Zan Andr€aZZ vettu lollololololol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 D e 2 http:// radera bara uppe där d står adress http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&i...art=35&orderBy= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag har ett program som man själv bestämer vars man vill ha en men när jag startar spelet så är den inte där... För mig funkar den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag har ett program som man själv bestämer vars man vill ha en men när jag startar spelet så är den inte där... Samma här:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Samma här:( Hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hjälp snälla Har du packat upp den i Gta San Andreas mappen? Isåfall ska det ju funka :S // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Finns d ingen bättre mätare?? Redigerad 30 juli, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts