Jump to content

Vad finns det för buggar i San Andreas?

Share

Recommended Posts

Panimala, lärde man sig inte att stava i skolan du gick i?

Du ska inte va kacksig han kansje behöver en stavfels rätare så han kan lera sej att stava min mama sagt att man int ska va dum måt andra pärsoner för då får man inga kompiser så du kansje ska pasa dig

ja er best jag kan skriva om min inläg era ochså kansje ;)

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JOEY :huh: HAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHA

HAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHA

HHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAH

AHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

HAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHA

det var det roligaste jag har hört på länge..!!!!

snacka om torr humor. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En bugg är när man ska göra uppdraget med Big Smoke när man blir jagad av Ryssar. När Smoke och CJ hoppar på motorcykeln i cutscenen så sprängs den och det blir mission falied.

Edit: min kompis hade denna bugg , Kan det bero på att han har fuskat väldigt mycket?

Redigerad av Crille_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor