Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Euhm... GymBugg - gör så att man inte kan grymma i stads gymmen, typ Basket bugg - gör så man inte kan lira basket..typ Kommer typ inte på något mera typ och jag kanske liksom återkommer om jag får reda på mera, liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag har en bara musbugg sen försvinner ljudet ibland men det har försvunnit typ:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Panimala, lärde man sig inte att stava i skolan du gick i? Vadå dålig stava. jag skriver med pungt faktisgt. Däsutom så ska man inte säja i vilken skloa mna går i. ska ja bana dig eler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Panimala, lärde man sig inte att stava i skolan du gick i? Du ska inte va kacksig han kansje behöver en stavfels rätare så han kan lera sej att stava min mama sagt att man int ska va dum måt andra pärsoner för då får man inga kompiser så du kansje ska pasa dig ja er best jag kan skriva om min inläg era ochså kansje Redigerad 27 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Panimala: du kan inte "bana" mig (banna) Jacker: Det jag menar är att man kan skriva ORDENTLIGT och inte slarvigt Det finns en Biljard-Bugg som gör att man inte kan spela biljard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag har hafft biljard bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Jag har hafft biljard bugg. Har du ahhfft bilyard bygg ja me man kan skutta bilyard spellaren somm man typp spellar mott det jorde ja igår mama höl mig i handen :"> *Skämt* Redigerad 28 juli, 2005 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag vill ha fetaste snutingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 JOEY HAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHA HAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHA HHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAH AHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH HAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHA det var det roligaste jag har hört på länge..!!!! snacka om torr humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) En bugg är när man ska göra uppdraget med Big Smoke när man blir jagad av Ryssar. När Smoke och CJ hoppar på motorcykeln i cutscenen så sprängs den och det blir mission falied. Edit: min kompis hade denna bugg , Kan det bero på att han har fuskat väldigt mycket? Redigerad 3 augusti, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Om man tittar in i spegeln i Tatto shopen i LV så ser man sex shopen... Om du kollar med kameran i spegeln inne i en Sub Urban butik i SF så ser du ammunation tro ja att det va:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 På PS2- verisionen hamnar man i Blue Hell om man går in i ett fönster på ett hus som går att köpa i Mullholland. Går det på PC versionen också tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts