yoou Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hej alla, jag tycker det skulle vara roligt om ni skriver alla bugar ni vet i detta spel? ...själv vet jag redan ett par st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Om man går 5 varv runt det högsta huset i LS och sen går upp och hoppar mot motorvägen utan fallskärm, så kommar man hamna i ett hav under marken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Det fungerar inte för mig, hur ska ja göra :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Om man går 5 varv runt det högsta huset i LS och sen går upp och hoppar mot motorvägen utan fallskärm, så kommar man hamna i ett hav under marken... Skämtar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Det fungerar inte för mig, hur ska ja göra :'( Haha, men trodde du på honom?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Det fungerar inte för mig, hur ska ja göra :'( Lacken försvinner på bilarna när man sparar ibland.. asså när man gjort dom snygga i.. öh.. wheel arch angels eller va de heter.. o massa andra saker.. som bilar som sitter halvt nere i backen, man dör inte när man hoppar ner från högsta skypskrapan... massa mer saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 man dör inte när man hoppar ner från högsta skypskrapan... Jo det gör man, det är inte som i de tidigare GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Gymbuggen finns ju.. och sen det där med att lacken på bilarna försvinner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Det finns ju också att man kan flyga med jetpacken under marken, om aman nu kallar det bug. Och om man fortsätter till area 69 kan man komma in basen, under marken alltså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Det finns ju också att man kan flyga med jetpacken under marken, om aman nu kallar det bug. Och om man fortsätter till area 69 kan man komma in basen, under marken alltså!! Det gjorde jag häromdan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Några till buggar måste det i alla fall finnas!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jo det gör man, det är inte som i de tidigare GTA-spelen. Jag dör då inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 På PS2- verisionen hamnar man i Blue Hell om man går in i ett fönster på ett hus som går att köpa i Mullholland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Om man tittar in i spegeln i Tatto shopen i LV så ser man sex shopen... Och ibland fungerar inte musen så man måste trycka Esc två ggr... Vet inte om detta är någon bugg men Grove street medlemarna anfaller en vanlig fotgängare som bara finns i bil utan anledning och den gubben har Uzi, och Groove streets medlemarna verkar tro att gubbarna i bilarna är Ballas. EDIT: vet ej om det är en bugg men flera skyltar i SF har "bögfärgerna" och en trappa i LS... Redigerad 26 juli, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 H om man går in i sin gabberob och tittar påp spegeln och senn går rätt på den så kommer en ny cj ut ur speggeln och så springer han bakom en jettelenge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ja tjöppte knark av en polis-man en gång, men då chöt ( det stavas såva??+) jag mannen med mina vapen i en sekund han dog hejdå. *SkÄmT* *Leeeeej* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ja tjöppte knark av en polis-man en gång, men då chöt ( det stavas såva??+) jag mannen med mina vapen i en sekund han dog hejdå. *SkÄmT* *Leeeeej* Haha, hur liten är du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Haha, hur liten är du egentligen? Jag e inte liten vil du ha en snuting ändrar mitt inlägg nu: om du tittar veldigt noga så ser du det står över all text o sånt det står bland anat så här: Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! just det nu är du i risig stelning Redigerad 26 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) DU hotar ju han med snutingar, skriv ordentligt! ont: jag vet inga mer buggar Redigerad 26 juli, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Panimala, lärde man sig inte att stava i skolan du gick i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts