RasouL Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Haj haj. Har kommit till ett uppdrag där man ska sno ett plan och flygga ut ur las venturas (om det nu hette så). Man ska flyga emot ett annat plan som ombord ska ha ett string orkester som är ute efter att döda ken? När man närmar sig planet står det att man ska flyga in i den röda cirkeln bakifrån innan dom hinner in i staden igen. Dock verkar de för mig omöjligt att hinna vända, för att sen komma ikapp planet. Har testat och åter testat men dom hinner in till staden innan jag äns är i närheten. Några förslag på hur jag ska göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vänta inte på att planet ska åka förbi dig innan du vänder, vänd ditt plan så fort du ser det andra planet. Då borde du få en tillräckligt bra position för att hinna ikapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Om man flyger rakt in i planet framifrån ... klarar man uppdraget, tro d eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NonajmE Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 När jag körde det uppdraget vände jag tom. bakom planet och han ikapp det direkt. Så jag fattar inte vad som är svårt med det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag klarade också det, mitt plan gick fortare än deras plan, har dock tänkt på att kanske e de så att dom som inte kommer ifatt inte håller in "Gas"knappen, jag satt och höll in X (har på Ps2), så jag undrar om det är så att ni som inte kommer ifatt inte håller in gasknappen utan bara "segelflyger" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Har haft samma problem, planet framför bara drar ifrån även om man gasar som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hade också problem med det uppdraget, till slut trötnade jag och höjde hastigheten på dodon i handling.cfg (jag skäms :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Lol Jag har det på PS2 och klarade på första försöket, vad är det som är så svårt? Det är ju bara att komma bakom flygplanet så att Cj får hoppa över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts