__henke Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Hejsan!! Fått mitt GTA SA, jag är överlycklig, fått mitt nya graffekort med (kan ha med saken att göra) När jag spelar så får jag oregelbunden bluescreen :S alltså Windows: STOP: 0x000000D1 DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR:EQUAL klagar på drivrutinen: nvcmd.sys (tror det e en drivrutin iaf). Jag vill ju kunna lira, spelar HL2, CS, SWAT 4 m.fl spel utan några som helt problem. Mycket irriterande det här, vill ju kunna spela spelet! Någon annan som fått detta meddelande förut i något spel? EDIT: Jag har haft megaproblem i en vecka innan jag fick igång grafikkortet dock... Formaterat HDD 4 ggr, testat alla drivisar som går skulle jag tro, slutade med att jag flashade MB BIOS så nu rullar kortet på som det ska. System: AMD Athlon XP 2600+ oklockad 2xCrucial 512MB PC3200 XFX GeForce 6800GT 256MB oklockat XP Pro PSU: 425W 17A/+12V Abit NF7-S2G Moderkort EDIT2: Skrivfel av mig Redigerad 25 juli, 2005 av __henke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ladda ner nå andra drivrutiner eller ta upp det med den du har köpt dina grejer av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts