GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Har börjat lyssna på han igen och nu såg jag han på teve nyss. Vad tycker ni om hans filmer/musik? Hans nya film verkar ganska kul! Han e bra, lyssnade mer på han när jag var mindre typ 3:an 4:an house of 1000 corpses var skit cool! ska se hans nya snart med^^ the devil rejects Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Han e bra, lyssnade mer på han när jag var mindre typ 3:an 4:an house of 1000 corpses var skit cool! ska se hans nya snart med^^ the devil rejects Om jag får vara petig så heter den faktiskt The Devil's Rejects House of 1000 corpses är bra ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Någon sa att han passar på stuntfilmer,håller med! Hörde han första gången på ps1 spelet "sled storm", ett scooter-spel där dragula var med. Började gilla han då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Någon sa att han passar på stuntfilmer,håller med! Hörde han första gången på ps1 spelet "sled storm", ett scooter-spel där dragula var med. Började gilla han då! Haha ja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Har bara hört han i Need for Speed: Underground. Vad heter den låten nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Diggar Rob zombie,speciellt låten Dragula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Har bara hört han i Need for Speed: Underground. Vad heter den låten nu igen? Two Lane Blacktop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts