vinnecool Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har börjat lyssna på han igen och nu såg jag han på teve nyss. Vad tycker ni om hans filmer/musik? Hans nya film verkar ganska kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag har bara hört Scumb of the Earth. Den är bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Mycket bra! Living Dead Girl är favoritlåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Dom har intervjuat honom på någon Ramones DVD, "We´re outta here" om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Scum of the earth är min favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vad spelar han för stil av musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 En typ av... Vet inte. Skulle själv kalla det Stuntmetal då det är asskön musik att ha på stuntfilmer (Motocross osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 The Man Without Fear är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Alla låtar e bra!, har diggat dem i ett år ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jo hans musik e soft men jag säger som jag alltid sagt: House of 1000 Corpses är bara sjuk och äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 The Man Without Fear är bra. You can't hurt me! No! You can't stop me! No! You can't beat me! No! You can't bring me, DOWN! DAREDEVIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Jo hans musik e soft men jag säger som jag alltid sagt: House of 1000 Corpses är bara sjuk och äcklig. Nääää... Är det nån mer än jag som verkligen vill se hans nya film? Älskar clowner! Edit: kom på att "kåt" och "jag älskar clowner" inte passar... Redigerad 25 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Han är skitbra! Dragula är favoritlåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 You can't hurt me! No! You can't stop me! No! You can't beat me! No! You can't bring me, DOWN! DAREDEVIL Justice is blind but I trust you... justice is blind but I .. trust.. YOU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Nå! Var det nån mer som såg honom på conan O´brian? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Låten som är med i N4S: U. Bra... Annars har jag inte hört mer vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jo hans musik e soft men jag säger som jag alltid sagt: House of 1000 Corpses är bara sjuk och äcklig. Har han gjort den Vilka mer filmer har han gjort ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Justice is blind but I trust you... justice is blind but I .. trust.. YOU! SLOWLY SHE TAKES MY HAND DELICATE FEATURES IN THIS RAIN I LOSE EVERYTHING, CAN I DREAM the voices scream, the voices scream, suddenly your shot, up ripping near, everything once evil and now clear i hear the darkness without sound i am the man without fear!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) SLOWLY SHE TAKES MY HAND DELICATE FEATURES IN THIS RAIN I LOSE EVERYTHING, CAN I DREAM the voices scream, the voices scream, suddenly your shot, up ripping near, everything once evil and now clear i hear the darkness without sound i am the man without fear!! You cant hurt me (NO) You can't stop me(NO) You can't beat me(NO) You can't bring me DOWN!!!!!!!! Como, Comon, Comon DAREDEVEL Comon, Comon, Comon DAREDEVIL Comon ... See The Man...Without Fear See The Man...Without Fear Redigerad 25 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Det fanns en låt som gick typ: Tragic (?) Anything but this! This World.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts