Jump to content

Paintjobs =/

Share

Recommended Posts

*SPOILER VARNING*

Vilka bilar förrutom "Savanna" kan man göra ett PaintJob på?? Kunde ju va bra att veta :P (Ni som nu inte fattar vad jag menar me paintjobs så menar jag ju naturligtvis "mod garaget")

Man kan ju visste göra painjobs på savanna, i det där low rider garaget i Los Santos, sen finns det ju TransFender och Wheel Arch Angels (mer sportbils grejjs, dekaler o sånt,motiv lackering) Som man kommer in på senare ^_^ svarade jag på din fråga eller? :P inte säker

vad jag vet som kan moddas i lowrider garaget:

Savanna

Blade

Voodoo

I garaget till vanliga bilar går princip alla bilar att modda, förutom spec biler o sånt vad jag märkt av, men jag kan ha fel

Wheel arch angels går endast lite mer "Rejsiga" bilar att modda, iaf vad jag märkt.

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju visste göra painjobs på savanna, i det där low rider garaget i Los Santos, sen finns det ju TransFender och Wheel Arch Angels (mer sportbils grejjs, dekaler o sånt,motiv lackering) Som man kommer in på senare  svarade jag på din fråga eller?  inte säker

vad jag vet som kan moddas i lowrider garaget:

Savanna

Blade

Voodoo

I garaget till vanliga bilar går princip alla bilar att modda, förutom spec biler o sånt vad jag märkt av, men jag kan ha fel

Wheel arch angels går endast lite mer "Rejsiga" bilar att modda, iaf vad jag märkt.

Jag menade om d finns några andra bilar som man kan göra PaintJobs på ÄN Savanna och voodoo eller blade inte lowrids och vad jag vet går d bara PaintJob på savanna..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menade om d finns några andra bilar som man kan göra PaintJobs på ÄN Savanna och voodoo eller blade inte lowrids och vad jag vet går d bara PaintJob på savanna..

Vilka bilar förrutom "Savanna" kan man göra ett PaintJob på??

Det lät iaf som du troddeatt savanna inte gick att modda :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha Ha niXy det hjälper väldigt mycket. Bara det att man måste läsa!

Färgerna betyder att man kan modda dom på olika ställen.

Edit: niXy e det färgen på hela bilen du menar? Eller är det dom dära sakerna som är som en "dekal" över bilen?

Edit 2: Som på den hära bilden http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1119480696.jpg

Är det dom gula stripsen du menar?

Redigerad av SiriusBlack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor