niXy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 *SPOILER VARNING* Vilka bilar förrutom "Savanna" kan man göra ett PaintJob på?? Kunde ju va bra att veta (Ni som nu inte fattar vad jag menar me paintjobs så menar jag ju naturligtvis "mod garaget") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 *SPOILER VARNING* Vilka bilar förrutom "Savanna" kan man göra ett PaintJob på?? Kunde ju va bra att veta (Ni som nu inte fattar vad jag menar me paintjobs så menar jag ju naturligtvis "mod garaget") Man kan ju visste göra painjobs på savanna, i det där low rider garaget i Los Santos, sen finns det ju TransFender och Wheel Arch Angels (mer sportbils grejjs, dekaler o sånt,motiv lackering) Som man kommer in på senare svarade jag på din fråga eller? inte säker vad jag vet som kan moddas i lowrider garaget: Savanna Blade Voodoo I garaget till vanliga bilar går princip alla bilar att modda, förutom spec biler o sånt vad jag märkt av, men jag kan ha fel Wheel arch angels går endast lite mer "Rejsiga" bilar att modda, iaf vad jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiriusBlack Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 En bra sida är http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Man kan ju visste göra painjobs på savanna, i det där low rider garaget i Los Santos, sen finns det ju TransFender och Wheel Arch Angels (mer sportbils grejjs, dekaler o sånt,motiv lackering) Som man kommer in på senare svarade jag på din fråga eller? inte säker vad jag vet som kan moddas i lowrider garaget: Savanna Blade Voodoo I garaget till vanliga bilar går princip alla bilar att modda, förutom spec biler o sånt vad jag märkt av, men jag kan ha fel Wheel arch angels går endast lite mer "Rejsiga" bilar att modda, iaf vad jag märkt. Jag menade om d finns några andra bilar som man kan göra PaintJobs på ÄN Savanna och voodoo eller blade inte lowrids och vad jag vet går d bara PaintJob på savanna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag menade om d finns några andra bilar som man kan göra PaintJobs på ÄN Savanna och voodoo eller blade inte lowrids och vad jag vet går d bara PaintJob på savanna.. Vilka bilar förrutom "Savanna" kan man göra ett PaintJob på?? Det lät iaf som du troddeatt savanna inte gick att modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 SeriusBlack vad hjälper den?? förrutom bilder på fordon?? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ja du kan ju prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaM# Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 @niXy: den hjälper eftersom det står på sidan i vilket modgarage bilarna kan modifieras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) DaM# Vilka e dom andra 2?? Vehicle can be modified at Transfenders Vehicle can be modified at Wheel Arch Angles Vehicle can be modified at Loco Low Co. Jag vet bara till Transfender =/ Redigerad 25 juli, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Vehicle can be modified at Transfenders Överallt.. Vehicle can be modified at Loco Low Co.I Los Santos. Vehicle can be modified at Wheel Arch Angles I San Fierro när man har köpt Wang Cars. Redigerad 25 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiriusBlack Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Ha Ha niXy det hjälper väldigt mycket. Bara det att man måste läsa! Färgerna betyder att man kan modda dom på olika ställen. Edit: niXy e det färgen på hela bilen du menar? Eller är det dom dära sakerna som är som en "dekal" över bilen? Edit 2: Som på den hära bilden http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1119480696.jpg Är det dom gula stripsen du menar? Redigerad 25 juli, 2005 av SiriusBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jusst sånn paint job.. undrar om d e fler bilar än savanna och d va 2 till som jag hittade.. kmr inte ihåg d va nått på S.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 kmr inte ihåg d va nått på S.. Slamvan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts