nike7 Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Någon som vet om det kommer någon mod som gör att man kan spela på internet? Skulle ju va skitkul!! Det kom väll en till vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Någon som vet om det kommer någon mod som gör att man kan spela på internet? Skulle ju va skitkul!! Det kom väll en till vice city? SÖK! Finns gtaT vad jag vet om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Någon mod? Modding-forumet, säger det dig någonting? *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Någon som vet om det kommer någon mod som gör att man kan spela på internet? Skulle ju va skitkul!! Det kom väll en till vice city? Snart kommer det ut en mta för gta sanadreas som heter "blue" tror jag. men den kommer ut snart har jag för mig. mta= multi theft auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 GtaT fungerar utan problem hos mig, fast jag gillar inte codningen, lite förmycke ryckningar. MTA kommer bli mycketbättre! www.gtat.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts