Gangzstaerrol Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Finns det nått fusk som man kan skippa ett uppdrag med??? Kör san andreas på en laptop,detta gör att hopptävlingen med bil är ganska svår att klara! tänkte bara kolla om det fanns nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Finns det nått fusk som man kan skippa ett uppdrag med??? Kör san andreas på en laptop,detta gör att hopptävlingen med bil är ganska svår att klara! tänkte bara kolla om det fanns nått! Nej det finns nån mod eller nåt på gtamods.com som man får välja uppdrag, dock SCM fil skulle jag gissa, vilket gör att man måste starta på nytt. Men komigen, det är bara att öva, hade oxo problem med den ett tag i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Topictiteln var inte vidare bra, ändrade denna åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Nej det finns nån mod eller nåt på gtamods.com som man får välja uppdrag, dock SCM fil skulle jag gissa, vilket gör att man måste starta på nytt. Men komigen, det är bara att öva, hade oxo problem med den ett tag i början Om han syftar på Hydraulik så kan det bli svårt å öva, Laptoppar har inte Numpad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzstaerrol Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jo just precis! har ingen num pad! det blir lite knepigt när man ska hoppa snett åt höger eller vänster tex! Har ju klarat massa uppdrag runtomkring men nu måste jag visst fixa detta! får vål se om datorn flyger genom fönstret! (helförsäkrad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vilket uppdrag är du på som du vill hoppa över. Vi kanske kan hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts