Air_born Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ja har precis fått ett nytt grafik kort , men när ja ska spela gta sa så blir Cj å alla andra personer Rosa??? Nån som kan hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har du använt cheat?Försök att installera den igen............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 HahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHaha haHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHa hahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahaha HahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHaha haHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHa haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Slippy vad var det bra för? Sträcka ut sidan och spamma. Fy. Air_born, verkar som att du har fått spelet olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 HahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHaha haHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHa hahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahaha HahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHaha haHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHa haha Men lägg ner ffs, fattar du inte att du är en pain in the ass när du spammar?, lägg ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag har en olaglig version av san andreas som är cd inte dvd hehe........6 stycken cd men den funkerar jättebra....utan problem.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag har en olaglig version av san andreas som är cd inte dvd hehe........6 stycken cd men den funkerar jättebra....utan problem.......... SKURK!! du skulle inte sagt det där, eller tänker du inte? verkar inte så... Vad jag vet så får man inte prata warez på gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag har en olaglig version av san andreas som är cd inte dvd hehe........6 stycken cd men den funkerar jättebra....utan problem.......... Bra jobbat. Har du inte kollat nån pinnad topic ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag har en olaglig version av san andreas som är cd inte dvd hehe........6 stycken cd men den funkerar jättebra....utan problem.......... 6 stycken cd? omg.... Jag vill inte verka vara nån som hjälper skurkar men nästa gång kanske du ska använda en DVD skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Air_born: Topictiteln var inte speciellt bra, ändrade den åt dig den här gången, men nästa gång blir det varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Air_born: Topictiteln var inte speciellt bra, ändrade den åt dig den här gången, men nästa gång blir det varning. Ibland e du för snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ibland e du för snäll Man kan aldrig vara för snäll Men nu är det redan sagt, blir inte varning förrän nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag har en olaglig version av san andreas som är cd inte dvd hehe........6 stycken cd men den funkerar jättebra....utan problem.......... Hur pallar du byta hela tiden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Köp spelet så ska dem nog inte bli rosa och så slipper du byta skiva 5 gånger // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts