Sikorka Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Läs detta. Ni fattar nog vinken. + att jag la till ert forum bland exempeln ... P-C; ...tycker Absolut forum är det bästa exemplet... Weii mitt forum är det bästa exemplet!! Hela 8 medlemar! Rezpekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vad är det med det? Det är samma sak som moderator ju. HAHAHA! Nej det betyder att man kan läsa forumet men man får inte skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) "Eken" som är admin spammar ju värst Edit: http://www.spelforumet.se/index.php?showtopic=59 Redigerad 27 juli, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) HAHAHA! Nej det betyder att man kan läsa forumet men man får inte skriva. Ska tilläga att Hybernated är att man inte får skriva, bara titta. Hybernators är en annan form. Jag är det, och kan varna, flytta, radera och sånt, det vill säga, det som t.ex StellHell och KalleR gör. Edit: Jag var Hybernators, jag tror inte jag är det, för jag har skrivit runt 5 inlägg, och är aldrig inne Redigerad 31 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det är ju admins som skriver 50% av inläggen på forumet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Någon som vet något svenskt HOMM3 forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Duger som substitut åt GTAsajten, om den här sidan någonsin skulle ligga nere under en längre period, men när nu GTAsajten finns, varför välja ett sämre alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Läs detta. Ni fattar nog vinken. + att jag la till ert forum bland exempeln ... Hur kan du tycka att vårt forum är oseriöst? Vi betalar för domänen, utrymmet och mjukvaran. Dessutom jobbar vi hårt för att våra medlemmar ska trivas. GTAsajten är ett svenskt forum som använder gratis forum-mjukvara som inte ens är översatt till svenska. Hur seriöst är det? Dessutom är mjukvaran riktigt gammal. Innan du börja snacka skit, så bör du ägna tid åt att ta reda på fakta. Jag vill att du tar bort vårt forum från listan. Tack! // Spelforumet.se Administratörer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hur kan du tycka att vårt forum är oseriöst? Vi betalar för domänen, utrymmet och mjukvaran. Dessutom jobbar vi hårt för att våra medlemmar ska trivas. GTAsajten är ett svenskt forum som använder gratis forum-mjukvara som inte ens är översatt till svenska. Hur seriöst är det? Dessutom är mjukvaran riktigt gammal. Innan du börja snacka skit, så bör du ägna tid åt att ta reda på fakta. Jag vill att du tar bort vårt forum från listan. Tack! // Spelforumet.se Administratörer Det är inget fel med att använda fri beprövad mjukvara. Tvärt om, jag gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hur kan du tycka att vårt forum är oseriöst? Vi betalar för domänen, utrymmet och mjukvaran. Dessutom jobbar vi hårt för att våra medlemmar ska trivas. GTAsajten är ett svenskt forum som använder gratis forum-mjukvara som inte ens är översatt till svenska. Hur seriöst är det? Dessutom är mjukvaran riktigt gammal. Innan du börja snacka skit, så bör du ägna tid åt att ta reda på fakta. Jag vill att du tar bort vårt forum från listan. Tack! // Spelforumet.se Administratörer Har Ni köpt licens för IPB oxå? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 [O][T],Aug 14 2005, 19:44] Har Ni köpt licens för IPB oxå? BOT Vi betalar för domänen, utrymmet och mjukvaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vilket sugigt forum! jag hatar såna forum när det finns en för varje spel. det är meddlemarna som ska skapa trådarna för spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bra "root admin" dom har han skapa en tråd och sa att dom har gjort om forumet och fråga vad dom tyckte. då svara en "Tycker det var skönare efter företag, blev så rörigt såhär. " gissa vad admin killen svara "fuck you" jävlar vilken bra admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bra "root admin" dom har han skapa en tråd och sa att dom har gjort om forumet och fråga vad dom tyckte. då svara en "Tycker det var skönare efter företag, blev så rörigt såhär. " gissa vad admin killen svara "fuck you" jävlar vilken bra admin Det var ju en kompis... Haha Vi ägnade 3 timmar åt att göra om det och så kommer han och säger att det sög.. Man blir lite lack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hur kan du tycka att vårt forum är oseriöst? Vi betalar för domänen, utrymmet och mjukvaran. Dessutom jobbar vi hårt för att våra medlemmar ska trivas. GTAsajten är ett svenskt forum som använder gratis forum-mjukvara som inte ens är översatt till svenska. Hur seriöst är det? Dessutom är mjukvaran riktigt gammal. Innan du börja snacka skit, så bör du ägna tid åt att ta reda på fakta. Jag vill att du tar bort vårt forum från listan. Tack! // Spelforumet.se Administratörer Well, Hultan har inte bara ett forum, utan två sidor dessutom. GTAsajten och GTAmods, han betalar för adress till båda. Kallar du det oseriöst? Kallar du det där forumet seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Well, Hultan har inte bara ett forum, utan två sidor dessutom. GTAsajten och GTAmods, han betalar för adress till båda. Kallar du det oseriöst? Kallar du det där forumet seriöst? Ooooh Feel Patrik's bitchslap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ooooh Feel Patrik's bitchslap Hahaha Tycker forumet är sådär. Lite tråkig stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts