leftbehind Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Här är ett skitbra spelforum, om du inte är medlem ska du lätt regga dig. Det är ett forum som Ronin och hans polare har gjort, det är inte så gammalt, men ändå skapligt aktivt må jag säga. Så bli medlem iallfall. Såg förresten att det inte stod något i reglerna om sånna här topicar. http://www.spelforumet.se Edit: Här är reglerna, så slipper ni leta själva, eller gnälla http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=boardrules Redigerad 25 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Redan medlem där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Yeah, that's the shiiiiet! Bli medlem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Yao, nystartat och allt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Här är ett skitbra spelforum, om du inte är medlem ska du lätt regga dig. Det är ett forum som Ronin och hans polare har gjort, det är inte så gammalt, men ändå skapligt aktivt må jag säga. Så bli medlem iallfall. Såg förresten att det inte stod något i reglerna om sånna här topicar. http://www.spelforumet.se http://www.spelforumet.se/index.php?showtopic=59 Ja... seriöst forum... Vet inte vad jag ska tycka... Resten av forumet verkar ju bra iaf... Redigerad 25 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Regga då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Redan medlem där Me 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Redan medlem, egentligen tycker jag det är lite onödigt med allmänt tråden eftersom det finns en sådan här ! Annars bra idé med ett spelforum... Men ajg tycker ni borde ändra och skriva olika Genres istället för att det står spelen, för det finns ju väldigt många spel, och vill man diskutera ett spel startar man då en ny tråd med det spelet. Tex. Vill jag diskutera CS så gör ajg det i Shoot em up forumet! kanske vart lite krångligt men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Medlem där sen i förgår Flanders... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Suck. slår vad om 20 spänn att forumet kommer dö om en-två månader. dessutom: kul att den som gör reklam för forumet är hybernating ^^ dessutom2: Det finns et wow-forum och i det forumet finns det en tråd som heter "officiella wow-tråden" Redigerad 25 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 dessutom2: Det finns et wow-forum och i det forumet finns det en tråd som heter "officiella wow-tråden" Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ha inte så jädrans mycke forum. Ta bort ett par så blir det mer liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag ska prata me Eken eller Ronin om det sen, lägg gärna upp lite negativa saker här, så ska jag vidareföra det till någon av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 dessutom: kul att den som gör reklam för forumet är hybernating ^^ Vad är det med det? Det är samma sak som moderator ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Yah! Var mdelem där innan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vad är det med det? Det är samma sak som moderator ju. |ja eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vad är det med det? Det är samma sak som moderator ju. Är man hybernating har man fråntagits rätten att skriva inlägg =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 E medlem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Har varit medlem där nu i en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Läs detta. Ni fattar nog vinken. + att jag la till ert forum bland exempeln ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts