Jump to content

Bilar som saknas

sebbe68
 Share

Recommended Posts

En sak som e lite irriterande, är att innan black monday släpptes sa dom att det skulle finnas upp till 80 olika bilar, motorcyklar å moppar. Köpte typ spelet när det kom ut i affären.

Upptäckte efter ungefär tre dar att det högst fanns 20-25 olika sorters bilar, har kört uppdrag efter uppdrag ihop om att få nya bilar, det hände i Getaway 1. Men en så länge har jag fått 1 ny bil, Opel Omega Turbo.

Nån som vet varför det finns mycket färre bilar en som sas?

Har också undrat om man får fler bilar när man liksom klarat spelet?

Skulle vara tacksamm om nån som klarat spelet kunna svara på om det liksom händer nåt extra på free ride mode, mer öppna hus, fler bilar, mer att göra?

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som vet varför det finns mycket färre bilar en som sas?

Har också undrat om man får fler bilar när man liksom klarat spelet?

Skulle vara tacksamm om nån som klarat spelet kunna svara på om det liksom händer nåt extra på free ride mode, mer öppna hus, fler bilar, mer att göra?

Inte riktigt 80 bilar finns det, men en hel del finns det iaf.

Nej men en hel del roliga saker finns gömda i trånga gränder och svårhittade parkeringar i London. Åk ut och leta.

Nej men jag kan tippsa om att det kan vara kul att ta alla Keyrings. Så man får köra fler bilrace och mer Black Cab och annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...

jag ahr hittat över en 10 nya bilar.

när jag var mitch så startar man vid en polis station eller en väg in till vänster in på en gård där står det en opel cab ganska grym.

sen när jag var sara (stavning) då hittade jag en lancia delta race bil där man börjar med zara sen åker man iväg å kör efter vägen sen står den bilen parkerad.

inte den bästa beskrivningen men men.

har ni hittat alla garage då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag ahr hittat över en 10 nya bilar.

när jag var mitch så startar man vid en polis station eller en väg in till vänster in på en gård där står det en opel cab ganska grym.

sen när jag var sara (stavning) då hittade jag en lancia delta race bil där man börjar med zara sen åker man iväg å kör efter vägen sen står den bilen parkerad.

inte den bästa beskrivningen men men.

har ni hittat alla garage då?

Njae,tror inte det spelar någon roll då dom postade det där för 2 år sen :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor