Sniper Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hej! Här finns en modd som ser ut att vara väldigt bra: Total Weapons Replacement ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jag laddade ner den och installerade den (Via GTA SA Ultimate Editor). När jag startade spelet och laddade en sparfil (spawnar i CJ's hus), så blev allt svart, förutom rummet man spawnar i!! :'( Varför blev det så?? :'( btw vapnen är jätte snygga! Kolla: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hej! Här finns en modd som ser ut att vara väldigt bra: Total Weapons Replacement ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jag laddade ner den och installerade den (Via GTA SA Ultimate Editor). När jag startade spelet och laddade en sparfil (spawnar i CJ's hus), så blev allt svart, förutom rummet man spawnar i!! :'( Varför blev det så?? :'( btw vapnen är jätte snygga! Kolla: Gryma vapen fast Berettan 92F på GTAgaming.com e coolare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 :'( Vet ingen vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Prova att om instalera sa sen stoppa in moden eller kanske prova new game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts