übermannnen Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag klarar inte av att råna banken med cesars kusin... Jag har gjort alla andra uppdragen med henne. Någon som har ett bra tips eller vill göra det åt mig?GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag klarar inte av att råna banken med cesars kusin... Jag har gjort alla andra uppdragen med henne. Någon som har ett bra tips eller vill göra det åt mig? Vilken av bankerna? ska man åka iväg på en Quad Bike eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
übermannnen Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Nej man ska sikta på gisslan så dom inte larmar...men dom larmar alltid sen ska man skjuta en jävla massa poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Nej man ska sikta på gisslan så dom inte larmar...men dom larmar alltid sen ska man skjuta en jävla massa poliser. DU ska ju spränga valvet med demdär sakerna du fick, spräng sakerna med fjärkontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Nej, det är inte den man ska spränga ett valv, det är när man går till en bank och så står det nånn vakt och några människor som håller upp händerna. Finns någ egentligen inget bra trips....bara sikta å skjut..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Nej, det är inte den man ska spränga ett valv, det är när man går till en bank och så står det nånn vakt och några människor som håller upp händerna. Finns någ egentligen inget bra trips....bara sikta å skjut..? Gör så och ser om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Du ska spränga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Är det så i videon att hon typ siktar på en brud, sen slår hon igång larmet, så böröjar hon skjuta dem andra typ? det är iaf du som ska spränga i så fall.. edit: lägg upp en screen då..lättare att hjälpa dig i så fall kanske... Redigerad 26 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Är det så i videon att hon typ siktar på en brud, sen slår hon igång larmet, så böröjar hon skjuta dem andra typ? det är iaf du som ska spränga i så fall.. edit: lägg upp en screen då..lättare att hjälpa dig i så fall kanske... Spoiler maybe.. Nej inte det uppdraget ifall jag läst rätt det är det uppdraget när du ska sikta på gisslorna medans hon gör något vet inte vad. Sen om du inte siktar tillräckligt på dom så kommer dom att starta larmet och det är då du ska skjuta sönder några automater inne i banken innan du går ut därifrån och det är då som det kommer massor av poliser och ni kommer att åka polis mc'n i slutet. osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Är det bara jag som tycker folk är lata?! Klart att man klarar det. Mendet går inte alltid första gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Är det bara jag som tycker folk är lata?! Klart att man klarar det. Mendet går inte alltid första gången... Ja jag tycker verkligen det.. Satt med ett uppdrag i flera dagar men jag fortsatte tills jag klarade det oavsett hur uttråkad jag var av det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts