Jump to content

Saab 900

Erik HK
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Om du fixar till dörren o slänger på några snygga texturer blir den nog bra...

Och fixar skarven i mitten!

Joo, skarven är ju bara där provisoriskt...

Det är ganska svårt att få den att inte se uppblåst ut =/

Ska se om jag kan få nån ordning på det, säg gärna exakt och allt som ser konstigt ut och som bör fixas... Har nog sett lite för mycket på det så jag blivit närblind :teehee:

EDIT: bilen om nån har nån bra idé: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...hopsatt.max.bmp (ta bort .bmp, tog dit det för att kunna lägga på silentwhisper...)

Redigerad av Erik HK
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe kunde inte låta bli att fingra lite på den (w00t)... Gjorde bara lite snabbt och nog vart dörren lite bättre iaf... eller :teehee:? Som sagt så la jag inte ner mycket tid på detta (ca 2min :o) så fönstren ser ju inge vidare ut...

Inge vidare snygg...

Men ha med den i GTA ändå!

Lite småkomisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe kunde inte låta bli att fingra lite på den >_<... Gjorde bara lite snabbt och nog vart dörren lite bättre iaf... eller :rolleyes:? Som sagt så la jag inte ner mycket tid på detta (ca 2min :P) så fönstren ser ju inge vidare ut...

Är det inte maaaaaaaaassor av polygoner nu då?? Ser ut som Meshsmooth med typ 2 iterations, o då borde det bli många tusen :P Förresten, nån som är bra på att texturera? Jag suger nämligen och skulle gärna vilja ha hjälp med det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Hmmm.... Skulle nästan vilja testa bilen i SA nu.. Nån som har nån aning om hur jag ska gå tillväga? Jag har 3dsmax-pluginnet till SA där man kan exportera och importera, men vet inte riktigt hur hierarchy funkar i max gentemot Zmodeler... Hur allt ska ligga osv, nån som kan hjälpa? :">

EDIT: bilen,

Redigerad av Erik HK
Länk till kommentar
Dela på andra sidor