darkjak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ok... Nu är den nästan klar... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/snartklar.jpg Vet dock inte om jag ska släppa den, den är nästan lite för ful :| Om du fixar till dörren o slänger på några snygga texturer blir den nog bra... Och fixar skarven i mitten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Om du fixar till dörren o slänger på några snygga texturer blir den nog bra... Och fixar skarven i mitten! Joo, skarven är ju bara där provisoriskt... Det är ganska svårt att få den att inte se uppblåst ut =/ Ska se om jag kan få nån ordning på det, säg gärna exakt och allt som ser konstigt ut och som bör fixas... Har nog sett lite för mycket på det så jag blivit närblind EDIT: bilen om nån har nån bra idé: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...hopsatt.max.bmp (ta bort .bmp, tog dit det för att kunna lägga på silentwhisper...) Redigerad 26 juli, 2005 av Erik HK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Hehe kunde inte låta bli att fingra lite på den ... Gjorde bara lite snabbt och nog vart dörren lite bättre iaf... eller ? Som sagt så la jag inte ner mycket tid på detta (ca 2min ) så fönstren ser ju inge vidare ut... Redigerad 26 juli, 2005 av Lucif3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hehe kunde inte låta bli att fingra lite på den ... Gjorde bara lite snabbt och nog vart dörren lite bättre iaf... eller ? Som sagt så la jag inte ner mycket tid på detta (ca 2min ) så fönstren ser ju inge vidare ut... Inge vidare snygg... Men ha med den i GTA ändå! Lite småkomisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hehe kunde inte låta bli att fingra lite på den ... Gjorde bara lite snabbt och nog vart dörren lite bättre iaf... eller ? Som sagt så la jag inte ner mycket tid på detta (ca 2min ) så fönstren ser ju inge vidare ut... Är det inte maaaaaaaaassor av polygoner nu då?? Ser ut som Meshsmooth med typ 2 iterations, o då borde det bli många tusen Förresten, nån som är bra på att texturera? Jag suger nämligen och skulle gärna vilja ha hjälp med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vart inte så fruktansvärt många faktiskt kanske dubbelt av vad det redan var... dörren har 1 iteration och bilen 2.. dock går det att få snyggt utan att lägga iteration på själva bilen men jag orkade inte finslipa så pass mycket ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Hmmm.... Skulle nästan vilja testa bilen i SA nu.. Nån som har nån aning om hur jag ska gå tillväga? Jag har 3dsmax-pluginnet till SA där man kan exportera och importera, men vet inte riktigt hur hierarchy funkar i max gentemot Zmodeler... Hur allt ska ligga osv, nån som kan hjälpa? :"> EDIT: bilen, http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/forjavlig.jpg Redigerad 26 juli, 2005 av Erik HK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Är du klar med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Undrar jag med. vill gärna ha en Saab 900 i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts