Erik HK Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Den ser lite muppig ut... Hade inget att göra så jag gjorde den här lite http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.jpg har varit bättre på modellering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Skitbra . fortsätt. jag försökte men ingen ville hjälpa mig när jag inte visste hur jag skulle göra längre.. =( men fortsätt, du kan gärna göra en volvo 240 också =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hur fan har du gjort den wså där snygg!!!! Först trodde jag det var en riktig bil men sen såg jag att den var tecknad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Den ser lite muppig ut... Hade inget att göra så jag gjorde den här lite http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.jpg har varit bättre på modellering Shit va sexig! keep up the good work damnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hur s¨¨¨n gör du så där snyggt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Det ni tycker är snyggt är reflektionerna, som lätt fixas i 3dsm. modellen var inte särskillt snygg Redigerad 25 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Den ser lite muppig ut... Hade inget att göra så jag gjorde den här lite http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.jpg har varit bättre på modellering Gör du den till GTA: SA? I så fall vill jag ha med den till GTA: Sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Det ni tycker är snyggt är reflektionerna, som lätt fixas i 3dsm. modellen var inte särskillt snygg Precis är själv inte särskilt nöjd med den... Har inte modellerat på länge, o inte i 3ds max heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ja det hoppas jag inte han gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 QWERT!! den va fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Såg bra ut, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Gör du den till GTA: SA? I så fall vill jag ha med den till GTA: Sweden! Varför visst jag att han skulle säga så ? Snyg bil btw Redigerad 25 juli, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Varför visst jag att han skulle säga så ? Snyg bil btw För att de e en svensk bil, och vi håller på me GTA:Swe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ok... Nu är den nästan klar... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/snartklar.jpg Vet dock inte om jag ska släppa den, den är nästan lite för ful :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Dörren är inte fin men allt annat är fin fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Orka stor bokstav i början av inlägget hm den ser lite "uppblåst" ut ... Lite mycket meshsmooth kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Orka stor bokstav i början av inlägget man måste inte Det är ju ingen jättesnygg modell, men den är ju inte ful heller.. Men det finns väl en Saab 900 redan? Redigerad 26 juli, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Orka stor bokstav i början av inlägget hm den ser lite "uppblåst" ut ... Lite mycket meshsmooth kanske? Ska finslipa på den idag... Har faktiskt inte ens nån meshsmooth på Ajja, får se om det blir nåt att ha =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hm ingen meshsmooth alls ? Hur har du fått den så rund då? Hur blir den och se ut med meshsmooth och 1-2 iteration då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag tycker där e förmycket meshsmooth.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts