VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Har fått alla + nu =) EDIT: hur ska man få vatten i den där vattensaken? Redigerad 10 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Har fått alla + nu =) EDIT: hur ska man få vatten i den där vattensaken? Ta glaset som finns på bondgården och fyll den med vatten men du måste ta bröst pumpen först Den finns i rummet som du bryter upp med kofoten nära polen där de nakna brudarna finns. Koden på klockan är samma som på micron 430. Spoiler?! Redigerad 10 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ta glaset som finns på bondgården och fyll den med vatten men du måste ta bröst pumpen först Vattnet viste jag. Men bröstpumpen (lol) vart finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Förstår du hur jag menar med övre inlägg? Annars föår jag vara mer detaljerad... F*n jag får panik som inte klarar att hitta nyckel. Sååå nära slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Förstår du hur jag menar med övre inlägg? Annars föår jag vara mer detaljerad... F*n jag får panik som inte klarar att hitta nyckel. Sååå nära slutet... Jo jag förstår. Fast förr testade jag med 04:30 på klockan =P så jag var inte helt fel ute Vad ska man göra med bröstpumpen. Kan inte fylla den med vatten och kan inte fylla vatten vanligt häller Redigerad 10 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Jo jag förstår. Fast förr testade jag med 04:30 på klockan =P så jag var inte helt fel ute Vad ska man göra med bröstpumpen. Kan inte fylla den med vatten och kan inte fylla vatten vanligt häller Öh, gissa... Bröstpump = pumpa bröst = stora bröst = sandra. (Hon i början som sover i hängmattan.) Mjölken ger du till hon i västra affären ciggareterna till den i den högra. Svaret på frågorna som snart kommer är: 1) 28 2) paula 3) amaelia 4) 5 5) hammer 6) wendel 7) milk 8) soap 9) laurel 10) 6 Redigerad 10 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Öh, gissa... Bröstpump = pumpa bröst = stora bröst = sandra. (Hon i början som sover i hängmattan.) Mjölken ger du till hon i västra affären ciggareterna till den i den högra. Svaret på frågorna som snart kommer är: 1) 28 2) paula 3) amaelia 4) 5 5) hammer 6) wendel 7) milk 8) soap 9) laurel 10) 6 Vad fan ska man med handkanonen till? fylla den med vatten eller? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Har du tagigt toarullen på bondgården och gunpowder där du tog bröst pumpen?! Gå då fram till huset där hunden finns. Ge hunden fisken som du tar uppe hoss sandra. gå in till den svarta bruden. hon fixar en bomb till dig som du ska spränga muren med sprickan med. Glöm ej ta den fastklistrade pengen på marken utanför affärerna med hjälp av stekspaden som du tar på vänster sida av spisen i köket på bondgården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Har du tagigt toarullen på bondgården och gunpowder där du tog bröst pumpen?! Gå då fram till huset där hunden finns. Ge hunden fisken som du tar uppe hoss sandra. gå in till den svarta bruden. hon fixar en bomb till dig som du ska spränga muren med sprickan med. Glöm ej ta den fastklistrade pengen på marken utanför affärerna med hjälp av stekspaden som du tar på vänster sida av spisen i köket på bondgården. Ja det har jag ju redan gjort det gjorde jag ju innan mjölken och allt sånt. Så ... asså behöver man inget vatten i den innan man kollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja det har jag ju redan gjort det gjorde jag ju innan mjölken och allt sånt. Så ... asså behöver man inget vatten i den innan man kollar? Jo ta vattenglaset och fyll med vatten vid brunnen vid observatoriumet. fyll i vatten i maskinen i källaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jo ta vattenglaset och fyll med vatten vid brunnen vid observatoriumet. fyll i vatten i maskinen i källaren. Hur gör man det kommer det inte upp en ruta med text? Så son det gör på allting annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hur gör man det kommer det inte upp en ruta med text? Så son det gör på allting annat? Det verkar vara lite fel just där. gör så här: gå till sandra igen och begär mjölk. de fylls glaset med mjölk. gå sedan direkt tiol brunnen vid observatoriumet. klicka på glaset sedan brunen så blir det fyllt med vatten. gp sedan ner i källaren och använd på maskinen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det verkar vara lite fel just där. gör så här: gå till sandra igen och begär mjölk. de fylls glaset med mjölk. gå sedan direkt tiol brunnen vid observatoriumet. klicka på glaset sedan brunen så blir det fyllt med vatten. gp sedan ner i källaren och använd på maskinen... Behövde inte fylla i hmm. Värsta chatten, Vi kanske borde ta detta över msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) IOkej det är ju tråkiga nätter men det visst!? du får snart en eldkastare använd den på hö högen hitta motorn ta och sätt den UTANPÅ planet på höger sida. batteriet som ligger under hö högen inne i planet. längre har jag inte kommigt. det saknas forfarande en nyckel. den har elder, den svarta tjejen du får dynamit av... Hur ska man göra? Lyckas du så berätta Redigerad 10 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Hur F*n ska man göra för att få alla på + ? jävla skitspel Redigerad 10 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 IOkej det är ju tråkiga nätter men det visst!? du får snart en eldkastare använd den på hö högen hitta motorn ta och sätt den UTANPÅ planet på höger sida. batteriet som ligger under hö högen inne i planet. längre har jag inte kommigt. det saknas forfarande en nyckel. den har elder, den svarta tjejen du får dynamit av... Hur ska man göra? Lyckas du så berätta Men man ska ju bränna bambut också så man kommer til svampmannen..... Jaja adda min msn du fick i pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Sorry för dubbelpost men.. LOL http://www.funny-games.biz/sweet-girl-tickle.html Hon ser så jävla ful ut när man typ kittlar hon på magen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Något tips på hur jag ska flytta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Sudako Går skit kasst för mig men har jag det på papper så brukar det gå bätre. Nu fick jag typ ca. 3 sånnadära rutor med 9 rutor i, fulla. om ni förstår vad jag menar Redigerad 10 september, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Sudako Hatar början av SuDoku. Men när man klarat ett par rader är det kul. Redigerad 10 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts