eXotic Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Så j*vla sugit att Ipad inte kan hatera flash. HUR kan de missa en sån sak?! Inga såna här spel funkar. =( Det är tvärt om. Flash har inte utvecklat någon version som stöds på iOS, faktum är att man har slutat utveckla Flash till alla handhållna enheter, även Android. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 22 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2014 Twerk it like Miley! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2014 Fler klickspel till folket! Den här är utan tvekan min favorit, jag kan inte sluta skratta! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2014 (redigerad) flappyfedora.com Redigerad 17 februari, 2014 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2014 (redigerad) Fler klickspel till folket! Den här är utan tvekan min favorit, jag kan inte sluta skratta! Oj, den var inte lika mottaglig för min autoklickare. Edit: Man kunde stänga av effekterna. Edit2: Hmm, verkar lite lätt... Edit3: Varvat sedan länge... Redigerad 17 februari, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2014 http://gabrielecirulli.github.io/2048/ 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2014 (redigerad) http://gabrielecirulli.github.io/2048/ Riktigt bra! Men satans svårt. Det handlar om ren och skär tur i slutändan, va? Redigerad 11 mars, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2014 Riktigt bra! Men satans svårt. Det handlar om ren och skär tur i slutändan, va? Här vill du verkligen att jag ska svara ja va? Err, jo. Det känns som det krävs en del tur att klara att nå 2048, det går lätt att planera sig fram i början. Men när man fått sin första 512 är det rätt rörigt på spelbrädet! Men skit i det där spelet. För nu, mina kära sajtare. Ska vi bygga städer! Ja, det är ännu ett idle game. Ha det så skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2014 Här vill du verkligen att jag ska svara ja va? Err, jo. Det känns som det krävs en del tur att klara att nå 2048, det går lätt att planera sig fram i början. Men när man fått sin första 512 är det rätt rörigt på spelbrädet! Har spelat mer idag (lite för mycket) och inser själv att den frågan inte är helt lätt att svara på! Har inte nått 1024 än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2014 http://gabrielecirulli.github.io/2048/ Riktigt bra! Men satans svårt. Det handlar om ren och skär tur i slutändan, va? Sjukt bra spel. Nådde 1024 och dog kort efter det. Fruktansvärt frustrerande. Jag mår dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2014 Jag känner att jag har fått in en bra taktik nu, det handlar bara om att allt ska klicka. I början krävs inte så mycket tur, i slutet krävs lite mer eller att man spelar helt perfekt. Mitt rekord är 12300 där min högsta bricka var 1024. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2014 (redigerad) Är det någon som vet hur ofta det kommer en 4-bricka? Jag körde ganska många rundor innan jag insåg att det dök upp sådana... Redigerad 14 mars, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2014 Woho! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2014 (redigerad) Woho! Jäävlar! Hur lång tid tog det? Läste på Reddit att någon hade lagt 5½ timma på ett bräde! Här har du ett nytt spel: http://doge2048.com/ Redigerad 17 mars, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2014 Jäävlar! Hur lång tid tog det? Läste på Reddit att någon hade lagt 5½ timma på ett bräde! Här har du ett nytt spel: http://doge2048.com/ Jag vet faktiskt inte, men långt ifrån 5½ timme. Det kändes inte ens som en timme, men man vet aldrig, tiden går ju så fort när man har skoj. Haha, har faktiskt spelat doge2048, men det var direkt efter jag klarat 2048 så jag var lite omotiverad och slutade när jag kom till Derp-Doge. Vet inte om det var näst-sista biten eller om det var fler kvar efter det, men den kändes hög åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2014 Jäävlar! Hur lång tid tog det? Läste på Reddit att någon hade lagt 5½ timma på ett bräde! Så lång tid tar det inte om man spelar smart, min kollega klarade en runda på kanske 20-30 minuter. När man väl fått in strategin går det ganska snabbt men man ska ändå ha lite tur och inte göra några tabbar vilket blir viktigare ju längre in i spelet man kommer. Själv orkade jag aldrig försöka längre än 1024-brickan, blev opepp på spelet efter min kollega klarade det före mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2014 Blev sugen på att testa idag igen och klarade det på första försöket. Tog inte mer än en kvart eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2014 Jag och min kollega har blivit rätt bra på att få ihop 2048 nu, så nya målet är att trycka play more när man vinner och försöka få 4096! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2014 Jag och min kollega har blivit rätt bra på att få ihop 2048 nu, så nya målet är att trycka play more när man vinner och försöka få 4096! Jag har med försökt, men det känns som jag aldrig ens kommit nära. Har fortfarande rätt rörigt när jag når 2048, så det är svårt att få någon struktur på brädet vid den tidpunkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2014 Jag har med försökt, men det känns som jag aldrig ens kommit nära. Har fortfarande rätt rörigt när jag når 2048, så det är svårt att få någon struktur på brädet vid den tidpunkten. Mm, just nu tävlar vi i högsta totala highscore istället. Han leder för tillfället med ~28 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts