Vice. Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Bump. Nytt kuligt spel: Klicketti! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 http://www.foddy.net/Athletics.html Kanske postats tidigare, men var nytt för mig iallafall. Helt sjukt svårt hursomhelst. Mitt rekord ligger på 17 meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 (redigerad) http://www.foddy.net/Athletics.html Kanske postats tidigare, men var nytt för mig iallafall. Helt sjukt svårt hursomhelst. Mitt rekord ligger på 17 meter. Nej, failade på 58 M Det är ju bajssvårt!! Jaa, 100,3 M!!!! Redigerad 18 november, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 (redigerad) Nej, failade på 58 M Det är ju bajssvårt!! Jaa, 100,3 M!!!! VA!!! Jag satt med det där spelet hur länge som helst för nån vecka sedan och mitt personliga rekord var 0.5. Hur trycker du? Redigerad 18 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 VA!!! Jag satt med det där spelet hur länge som helst för nån vecka sedan och mitt personliga rekord var 0.5. Hur trycker du? lol, jag fuskade, jag kröp bara . Tog mer än 10 min att klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 VA!!! Jag satt med det där spelet hur länge som helst för nån vecka sedan och mitt personliga rekord var 0.5. Hur trycker du? Prova trycka på O en gång, och sen byta mellan knapparna Q&P och W&O. Då lär du komma till 2-3 meter iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 http://hotel626.com/ Om man är lättskrämd så är det här sjukt läskigt. Jag hoppade till som bara den vid några tillfällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 http://hotel626.com/ Om man är lättskrämd så är det här sjukt läskigt. Jag hoppade till som bara den vid några tillfällen. Jobbigt, jag har sämsta sångrösten. Done. För förutsägbart för att skrämma mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 För de som upptäcker att de inte kan spela p g a tid, ställ om er klocka på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Comboll Jag är kär i det här spelet . Hoppa mellan plattformarna med din boll. Försök få en stor combo genom att hoppa på platformar med samma färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 http://hotel626.com/ Om man är lättskrämd så är det här sjukt läskigt. Jag hoppade till som bara den vid några tillfällen. Vad skall man fota? Ser en tjej men jag får hela tiden göra om d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Vad skall man fota? Ser en tjej men jag får hela tiden göra om d? Du skall lyckas fota tjejen. Problemet är att hon rör sig ur vägen så fort hon ser kameran, så man måste vara snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Mirror's Edge i 2D Klicketti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Mirror's Edge i 2D Klicketti! Hur rör man sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 (redigerad) Hur rör man sig? Piltangenterna , kontrollerna står under. Controls: Left and Right arrows: Run Up arrow: Horizontal wall run, vertical wall climb Down arrow: Duck S or /: Jump M: toggle music Q at pause screen: Reset level Redigerad 22 november, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Pilarna , kontrollerna står under. Jag vet, men det händer ingenting när jag trycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Jag vet, men det händer ingenting när jag trycker. Tryck med musen i spelrutan en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Tryck med musen i spelrutan en gång. Tack! Nu fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Age of war Skönt spel Man börjar som grottmännisker, och kan nå enda till framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Age of war Skönt spel Man börjar som grottmännisker, och kan nå enda till framtiden! Fyfan va tråkigt det var, but then again. jag gilar inte när jag inte får kontrollera every action Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts