Jump to content

Tråkiga nätter?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Level 20 med 40k poäng kom jag, sen tyckte jag det blev skitsvårt :D när man fyllt halva planen så var det så många bollar som studsade runt så att det inte gick att placera ut mer.

Jag kom på en teknik som funkar skitbra.

Och sen är spelet ganska obalancerat. Blir lättare igen efter level 30-40 någonstans då man har ett stort överskott på liv och bollar. Hade kunnat fortsätta längre, men det var förbannat tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, och tekniken var?

När det började bli för mycket bollar utgick jag från ett av hörnen, gjorde så stor boll jag kunde, där efter plutta ut lite små skitbollar som mur mot de farliga bollarna, och sedan påbörja en så stor som möjligt i hörnet igen. Repetera detta så länge som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det började bli för mycket bollar utgick jag från ett av hörnen, gjorde så stor boll jag kunde, där efter plutta ut lite små skitbollar som mur mot de farliga bollarna, och sedan påbörja en så stor som möjligt i hörnet igen. Repetera detta så länge som möjligt.

Jag gjorde något liknande. Jag gjorde en så stor boll jag kunde i ett av hörnen och sen gjorde jag mellanstora bollar högst upp på den stora bollen och då rullade dom ner från den stora bollen och sköt bort några av dom farliga bollarna så jag hann bygga upp en ny, lika stor boll som tidigare på samma plats. Repetera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde något liknande. Jag gjorde en så stor boll jag kunde i ett av hörnen och sen gjorde jag mellanstora bollar högst upp på den stora bollen och då rullade dom ner från den stora bollen och sköt bort några av dom farliga bollarna så jag hann bygga upp en ny, lika stor boll som tidigare på samma plats. Repetera.

Precis :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han med taggarna i sig, hur fan? :mf_doof:

Använd grillgaffeln, den uppe till vänster. Dra sakta ut och lägg på brickan. Häfta ihop såren med häftapparaten och bränn den jäkeln med ciggarettändaren. Ta bort smärtan med det smärtstillande medlet. Sy ihop honom, samma procedur som ovan. Klart. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använd grillgaffeln, den uppe till vänster. Dra sakta ut och lägg på brickan. Häfta ihop såren med häftapparaten och bränn den jäkeln med ciggarettändaren. Ta bort smärtan med det smärtstillande medlet. Sy ihop honom, samma procedur som ovan. Klart. =)

Ah, jag var bara lite seg.

nu gick de bättre :mf_doof:

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ef41h_1038543_0.png

Roligt spel. Men blev långtråkigt efter 29 levlar, så jag placerade ut en massa bollar.

Edit : Hittade ett mycket underhållande spel, http://www.addictinggames.com/idontevenknow.html.

Klara av den på så snabb tid som möjligt. Just nu ligger mitt rekord på 1min 53sec.

Edit 2 : 1.42

df8uwg_1038543_1.png

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Simpelt RPG i webbläsaren

Sonny är ett enkelt RPG från Armor Games som säkert hjälper en att fördriva någon timme när man är uttråkad. Man spelar som en zombie som, i sann RPG-stil, har drabbats utav minnesförlust och måste reda ut vem man egentligen är.

Striderna är också i sann RPG-stil man turas om att få slå på varandra och tjänar XP efter varje vunnen strid som man sedan kan spendera på nya förmågor. Spelet bjuder även på en hel del vapen man kan använda sig av, elite-commandos, samurai-spöken och andra zombies.

Sonny

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...