Roxxy Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Tråkiga nätter? Gå och sov. Finns ingen anledning och sitta och driva med tiden när det är tråkigt, när man kan bli utvilad. Eller har jag fel? Enkel matematik ; Samuelszon = Joelbit ----- Håller på med den dära sparka daroen spelet....6K atm. Ska låta den vara på ett tag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Enkel matematik ; Samuelszon = Joelbit Haha Inte ofta man skrattar åt inlägg på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag ska låta den stå på till sommarlovet 862.000 - Får stå på hela dagen idag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Till den stora dagen i ära (bubbelplasten fyller 50 år)! Smäll bubbelplast. Har rekord på 9,9 sekunder på de små bubblorna (Manic Mode) och 3,6 sekunder på de stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Coolt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Coolt spel! Hamnade på plats 9042 tror jag, klarade det på 20 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Coolt spel! Ballt! Lite småsvåra frågor, dock. ---- Discus! Simpelt och beroendeframkallande spel. Mitt rekord ligger på 114,69 Hmm.. funkar länken? Redigerad 27 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Hamnade på plats 9042 tror jag, klarade det på 20 minuter Vad ska man ställa för fråga i slutet? Edit: Orkade inte med, visste inte sista frågan, nu blir de gta 2 istället Får köra om dedär nån annan dag.... Redigerad 27 mars, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Vad ska man ställa för fråga i slutet? Edit: Orkade inte med, visste inte sista frågan, nu blir de gta 2 istället Får köra om dedär nån annan dag.... Tror att jag skrev Can I please get the glass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 hur fungerar mastermind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 hur fungerar mastermind? http://sv.wikipedia.org/wiki/Mastermind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Ballt! Lite småsvåra frågor, dock. ---- Discus! Simpelt och beroendeframkallande spel. Mitt rekord ligger på 114,69 Hmm.. funkar länken? Tack vare min sega dator så klickade jag och sen kom klicken jättesnabbt efter varandra, så jag fick 180.928 på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 TETRIS Mycket underhållande spel. Mitt favoritspel när det gäller klassiker http://noje.infart.se/tetris/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 http://www.natrium42.com/robot/ Man ska styra en robot som finns på riktigt i något rum. Väldigt knäppt, men om man har tråkigt så..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 http://www.natrium42.com/robot/ Man ska styra en robot som finns på riktigt i något rum. Väldigt knäppt, men om man har tråkigt så.....Ganska underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 http://www.natrium42.com/robot/ Man ska styra en robot som finns på riktigt i något rum. Väldigt knäppt, men om man har tråkigt så..... Var det inte en snubbe här på sajten som hade gjort sådant förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Var det inte en snubbe här på sajten som hade gjort sådant förut? Jo, Magi eller vad han kallade sig, har han fortfarnande i min MSN lista sedan jag provkörde... Kom ihåg att jag körde på hans fot när han satt där vid datan Vet inte om han håller på längre men jag tror det... Hans MSN för dom som är intresserade:spidg@hotmail.com, han ska även finnas på Gamereality.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Haha, jag körde lite och träffade på Spajdermän och kicken i chatten där inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Ganska kul, men ganska värdelöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Haha, jag körde lite och träffade på Spajdermän och kicken i chatten där inne --------- Vad händer om man ställer sig i mitten på den dära plattformen? De är ju de som borde vara "Mission Accomplished". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts