Jump to content

Tråkiga nätter?


BroDD
 Share

Recommended Posts

fattar inte hur man tänder tändstickan...

om man ta metallbiten o trycker på about item så kommer du upp i närbild och sen vad? funkar inte att ta tänkstickan o trycka på den

Du trycker på tändstickan sedan på metallbiten när den är inzoomad genom "about item". Fungerar det inte så gör du något fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledtråd; kolla åt vilket håll min smiley tittar, leta utefter dess väg och känn den överväldigande "fan-att-jag-inte-läste-innan-jag-postade-känslan".

Den tittar raktfram med tre ounkter åt vänster. Hjälper mig inte mycket!

Man kan ju inte ta metallbiten. Den sitter ju fast på spåret! Jag hittar bara en tändsticka och ett grönt rör...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den tittar raktfram med tre ounkter åt vänster. Hjälper mig inte mycket!

Man kan ju inte ta metallbiten. Den sitter ju fast på spåret! Jag hittar bara en tändsticka och ett grönt rör...?

Metall biten ligger ett snäpp till höger om där tåget är mellan plankorna på rälsen längst till höger. Där hittar du en tändsticka och uppe till vänster, nästan till kanten så finns det en ostbåge liknande mörk grej. Det är metallbiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metall biten ligger ett snäpp till höger om där tåget är mellan plankorna på rälsen längst till höger. Där hittar du en tändsticka och uppe till vänster, nästan till kanten så finns det en ostbåge liknande mörk grej. Det är metallbiten.

Tackar! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metall biten ligger ett snäpp till höger om där tåget är mellan plankorna på rälsen längst till höger. Där hittar du en tändsticka och uppe till vänster, nästan till kanten så finns det en ostbåge liknande mörk grej. Det är metallbiten.

fattar inte var den är!!!

ta en bild på den nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aaaaaaaa.

[quote name='Vice.' date='Mar 3 2007, 19:39' post='853041']

testar bara en grej...


Hultenius skulle ju starta Storbokstavfiltret. Varför blev det aldrig gjort!?

[/quote]

[ blir alltså första tecknet i ditt meddelande.

Men editoj! Det fungerade trots allt inte.

Men jag söker efter det där spelet då man skulle hoppa med en flicka så att det skapades en bubbla som 'dödade' småkryp.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

testar bara en grej...

Hultenius skulle ju starta Storbokstavfiltret. Varför blev det aldrig gjort!?

Sa han verkligen att han skulle dra igång det? (w00t)

Hehe, här sitter jag och njuter över att alla inlägg i denna tråd (förutom ett, fy på dig Visa :P) börjar på stor bokstav - trots att filtret inte är igång.

Verkar som att många lärt sig nyttiga saker den hårda vägen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...