Mordos Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 fattar inte hur man tänder tändstickan... om man ta metallbiten o trycker på about item så kommer du upp i närbild och sen vad? funkar inte att ta tänkstickan o trycka på den Du trycker på tändstickan sedan på metallbiten när den är inzoomad genom "about item". Fungerar det inte så gör du något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Ledtråd; kolla åt vilket håll min smiley tittar, leta utefter dess väg och känn den överväldigande "fan-att-jag-inte-läste-innan-jag-postade-känslan". Den tittar raktfram med tre ounkter åt vänster. Hjälper mig inte mycket! Man kan ju inte ta metallbiten. Den sitter ju fast på spåret! Jag hittar bara en tändsticka och ett grönt rör...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Den tittar raktfram med tre ounkter åt vänster. Hjälper mig inte mycket! Man kan ju inte ta metallbiten. Den sitter ju fast på spåret! Jag hittar bara en tändsticka och ett grönt rör...? Metall biten ligger ett snäpp till höger om där tåget är mellan plankorna på rälsen längst till höger. Där hittar du en tändsticka och uppe till vänster, nästan till kanten så finns det en ostbåge liknande mörk grej. Det är metallbiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Metall biten ligger ett snäpp till höger om där tåget är mellan plankorna på rälsen längst till höger. Där hittar du en tändsticka och uppe till vänster, nästan till kanten så finns det en ostbåge liknande mörk grej. Det är metallbiten. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Rädda den lilla fisken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Metall biten ligger ett snäpp till höger om där tåget är mellan plankorna på rälsen längst till höger. Där hittar du en tändsticka och uppe till vänster, nästan till kanten så finns det en ostbåge liknande mörk grej. Det är metallbiten. fattar inte var den är!!! ta en bild på den nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 fattar inte var den är!!! ta en bild på den nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 fattar inte var den är!!! ta en bild på den nu! Man kan vända sig om! Jag fattade inte det i början. Håll muspekaren till vänster så kommer det fram pilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Man kan vända sig om! Jag fattade inte det i början. Håll muspekaren till vänster så kommer det fram pilar. Vänster, höger, uppåt och nedåt/bakåt. Redigerad 3 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 jezzz klarade den, hur fan sån ni den lilla metallbiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 jezzz klarade den, hur fan sån ni den lilla metallbiten Annan form än stenarna. Ganska lätt att se om man kan spela point n' click spel rätt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Annan form än stenarna. Ganska lätt att se om man kan spela point n' click spel rätt så bra. Är ofta ganska värdelös på sådana spel som ni märker Redigerad 4 mars, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) är ofta ganska värdelös på sådana spel som ni märker testar bara en grej... Hultenius skulle ju starta Storbokstavfiltret. Varför blev det aldrig gjort!? Redigerad 3 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) aaaaaaaa. [quote name='Vice.' date='Mar 3 2007, 19:39' post='853041'] testar bara en grej... Hultenius skulle ju starta Storbokstavfiltret. Varför blev det aldrig gjort!? [/quote] [ blir alltså första tecknet i ditt meddelande. Men editoj! Det fungerade trots allt inte. Men jag söker efter det där spelet då man skulle hoppa med en flicka så att det skapades en bubbla som 'dödade' småkryp. Redigerad 3 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 testar bara en grej... Hultenius skulle ju starta Storbokstavfiltret. Varför blev det aldrig gjort!? Sa han verkligen att han skulle dra igång det? Hehe, här sitter jag och njuter över att alla inlägg i denna tråd (förutom ett, fy på dig Visa ) börjar på stor bokstav - trots att filtret inte är igång. Verkar som att många lärt sig nyttiga saker den hårda vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Synd att Kobbe inte lärt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Hur långt kan du sparka en dator - Och samtidigt göra världen bättre? 419.000 and counting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Hur långt kan du sparka en dator - Och samtidigt göra världen bättre? 419.000 and counting... hur lång har du lämnat den?, vad är du på nu? Det var jätte svårt....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Hur långt kan du sparka en dator - Och samtidigt göra världen bättre? 419.000 and counting... http://img295.imageshack.us/img295/3137/ma...tterplacgl0.png Inte så svårt spel. ...and counting. Ska låta det stå på tills imorgon. 10.000+ nu. ---- I´m jesus christ! Redigerad 7 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Inte så svårt spel. ...and counting. Ska låta det stå på tills imorgon. 10.000+ nu. ---- I´m jesus christ! För mig ändrade den från jesus christ till ............ på natten. Det tar rätt lång tid att ändra rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts