Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) 2204? Jag fattar ingenting. Vice: Du vet att Houdini dog för att han var lite för djärv, va? Redigerad 25 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 2204? Jag fattar ingenting. Vice: Du vet att Houdini dog för att han var lite för djärv, va? Siffrorna ifrån Yellow Chamber är en kod för ett kassaskåp som man senare kommer till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 2204? Jag fattar ingenting. Vice: Du vet att Houdini dog för att han var lite för djärv, va? Hehe jodå jag vet. Var är du? Du har hittat kassaskåpet på den röda väggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Siffrorna ifrån Yellow Chamber är en kod för ett kassaskåp som man senare kommer till. Men det var då själva.. Hur kommer jag ut ur det första rummet då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Wtf? Jag fick ett nummer till kassaskåpet, Maimstream ett annat, Kebab ett annat. Strange spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Men det var då själva.. Hur kommer jag ut ur det första rummet då? :'( Genom att hitta alla delar till som öppnar den röda lådan, som du ska hitta ett batteri till. Sedan får du se en film och det är uppenbart vad du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vid tråkiga kvällar e jag här. vad e det för kassaspel ni spelar??= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Grön-bajsarN^ säger (01:42): nej nu kom det konstiga ljud, så jag stängde ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Genom att hitta alla delar till som öppnar den röda lådan, som du ska hitta ett batteri till. Sedan får du se en film och det är uppenbart vad du ska göra. Jag fattar inte vad man ska göra :'( Edit: Fattade nu Redigerad 25 februari, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Yay! Klarade det! Ska pröva på det andra nu! Edit: Det var ju på japanska eller något... Redigerad 25 februari, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Behöver ni hjälp med de där rummen så säg till. Jag har tagit mig ur dem alla. Jag är internets svar på hudini! Okej, hjälp mig med första rummet då. Fattar nada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Fattar noll med den filmen, ha pekar på ett X som jag sedan trycker på väggen men inget händer. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Fattar noll med den filmen, ha pekar på ett X som jag sedan trycker på väggen men inget händer. Vad ska jag göra?Du måste klicka mer än en gång, tre gånger, tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Du måste klicka mer än en gång, tre gånger, tror jag det är. Gör det men kommer tillbala til stereon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Gör det men kommer tillbala til stereon. Vänta tills filmen är helt färdigspelad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Lekte med linerider nyss. Redigerad 27 februari, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Lekte med linerider nyss. Nu version eller vad!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Nu version eller vad!? Tjaa, beta2, vet inte om den är ny eller inte: http://linerider.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Har ni slagit mitt rekord på kaninspelet då? Senast jag försökte så gick det inte att få högre highscore än 10 siffror totalt. Man jag kanske har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts