Jump to content

Tråkiga nätter?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Det här spelet är oslagbart roligt och beroendeframkallande, och framför allt så för den julkänslan till husen!

Winterbells

Jag har 342,638,887,870 som rekord, det är bara att börja grabbar!

Problemet med det där är att siffrorna börjar bugga när man kommer för högt. Alltå går det inte få hur högt som hälst. Satt nämligen och försökte slå mitt highscore ett flertal gånger innan jag insåg vad felet var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan göra som jag och min pluton under natten mellan tisdag och onsdag:

Marschera 3,5 mil med

  • 3 kg skyddsväst
  • Vapenväst 6kg
  • AK5 4,5 kg
  • stridspackning 15kg

    • Mat på 18 timmar
    • Sömn på 36 timmar

    Riktigt bra motion. Samtliga stoppade i sig varsin kebabpizza med 2 kolor dagen efter.

    Dessutom kan man sticka ut med sina arbetskamrater/klasskamrater/plutonmedlemmar och försöka supa skallen av chefen/läraren/löjtnanten. I förrgår fick ett av våra befäl så mycket whiskey av oss att han ordnade en efterfest (som han inte minns att han ordnade), som slutade i att han somnade i hundkorgen, och inte kom till jobbet dagen efter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä...

Riktiga karlar har tillgång till sådant :lol::)

Gör lumpen så får du vara med om gott om sådant. Nästa vecka ska jag till älvdalen och sova i snöbivack, och lära mig frystorka svettiga klädesplagg och liknande.

Så hur hade du tänkt dig att jag skulle göra det om jag har tråkigt en natt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...