DrStupid Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Det här spelet är oslagbart roligt och beroendeframkallande, och framför allt så för den julkänslan till husen! Winterbells Jag har 342,638,887,870 som rekord, det är bara att börja grabbar! Problemet med det där är att siffrorna börjar bugga när man kommer för högt. Alltå går det inte få hur högt som hälst. Satt nämligen och försökte slå mitt highscore ett flertal gånger innan jag insåg vad felet var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Skjut en hamster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Skjut en hamster! ska han flyga så här högT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Åter till sandlådan DAX att leka med sand på högre nivå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Åter till sandlådan DAX att leka med sand på högre nivå! Vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Vad ska man göra? Vara kreativ. Redigerad 19 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Eftersom att poängen ökar med 10 för varje klocka, samt det viktigaste, att fåglarna dubblar poängen. Men man lär sig taktiken efter ett tag, jag hade samma som er i början. Har fått ungefär tio miljoner. Underbart spel. Redigerad 19 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Vad ska man göra? leka!! umm man kan liksom..bygga saker och ja... sen så rinner sanden så fint damn jag e värkligen för trött för att föklara skiten nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Muhahaha! Slå detta! http://img408.imageshack.us/img408/5248/hahahahasn5.png Spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Muhahaha! Slå detta! Spelet! Omöjligt, jag gav upp! Redigerad 27 januari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) 2:a försöket ----- Edit:utmaningar ;D (förbättrade mig lite) Redigerad 27 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) 2:a försöket Nära, men inte riktigt! L_Voll: det är jättelätt. Bromsa inte om du inte måste. Min tid är inte så bra egentligen, det var 4 eller 5 försöket... Gaah! Qouad, en sec bara så ska du få se på bra tid! Redigerad 27 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Du kan göra som jag och min pluton under natten mellan tisdag och onsdag: Marschera 3,5 mil med3 kg skyddsvästVapenväst 6kgAK5 4,5 kgstridspackning 15kgMat på 18 timmarSömn på 36 timmarRiktigt bra motion. Samtliga stoppade i sig varsin kebabpizza med 2 kolor dagen efter. Dessutom kan man sticka ut med sina arbetskamrater/klasskamrater/plutonmedlemmar och försöka supa skallen av chefen/läraren/löjtnanten. I förrgår fick ett av våra befäl så mycket whiskey av oss att han ordnade en efterfest (som han inte minns att han ordnade), som slutade i att han somnade i hundkorgen, och inte kom till jobbet dagen efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Du kan göra som jag och min pluton under natten mellan tisdag och onsdag: Marschera 3,5 mil med 3 kg skyddsväst Vapenväst 6kg AK5 4,5 kg stridspackning 15kg Står du för de grejerna? -------------------- Edit: nytt rekord igen Redigerad 27 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hur kunde du få en så bra tid? Bromsade du inte alls? http://img181.imageshack.us/img181/229/hahahahaae5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Hur kunde du få en så bra tid? Bromsade du inte alls? http://img181.imageshack.us/img181/229/hahahahaae5.png Bromsa? Varför skulle jag bromsa? -------- Edit: och igen Redigerad 27 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Bromsa? Varför skulle jag bromsa? Sant, det är för amatörer! Det tar sig: http://img219.imageshack.us/img219/5455/hahahahapp4.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Står du för de grejerna? -------------------- Nä... Riktiga karlar har tillgång till sådant Gör lumpen så får du vara med om gott om sådant. Nästa vecka ska jag till älvdalen och sova i snöbivack, och lära mig frystorka svettiga klädesplagg och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Nä... Riktiga karlar har tillgång till sådant Gör lumpen så får du vara med om gott om sådant. Nästa vecka ska jag till älvdalen och sova i snöbivack, och lära mig frystorka svettiga klädesplagg och liknande. Så hur hade du tänkt dig att jag skulle göra det om jag har tråkigt en natt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Så hur hade du tänkt dig att jag skulle göra det om jag har tråkigt en natt? Ta en ryggsäck, fyll den med skrot. Hang 2 st 2-kg hantlar i ett snöre runt halsen, sätt på dig en skateboard-hjälm och börja gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts