Gof Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 AHAAA!!! Titta här då... Avslöja ledtrådarna bums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Avslöja ledtrådarna bums. Visst är det störigt när man är så nära men ändå så långt ifrån? Iaf. Kameran Datorn Halsen Huvudet/Pannan. Rocken, vid magen Mobiltelefonen på datorbordet Muggarna på datorbordet Bokföringen i hyllan Kniven till vänster om kroppen Skoavtrycket till höger om kroppen Tror det var allt. Resten får du klura ut själv Föresten, jag sitter och lyssnar på julmusik... Soooo this iiis christmas..... Redigerad 20 december, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Föresten, jag sitter och lyssnar på julmusik... Soooo this iiis christmas..... And what have you done? Another year over, a new one just begun. And so this is christmas, a hope you have fun. The near and the dear ones, the old and the young. A very merry christmas, and a happy new year ! tralalala. ja, nu är man i stämning.. Redigerad 20 december, 2006 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 And what have you done? Another year over, a new one just begun. And so this is christmas, a hope you have fun. The near and the dear ones, the old and the young. A very merry christmas, and a happy new year ! tralalala. ja, nu är man i stämning.. Kom i stämning redan i Lördags när Home Alone 2 gick på tv Santa Claus is coming to town.... Bruce Springsteen... mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Kom i stämning redan i Lördags när Home Alone 2 gick på tv Santa Claus is coming to town.... Bruce Springsteen... mmm Missade den .. Men kom i stämning första december när jag började lyssna på julmusik Jag är en lugn person, men takt och ton. Motfull och balanserad. Jag är tyst och still och det ska mycket till innan jag blir exalterad. Men jag har en last som håller mig fast vid ett järngrepp varje vinter. När året är slut och snön ligger djup (?) och slädarnas medar slinter jag vill ha. Mer jul åh ge mig, mer jul jag vill ha, mer jul åh ge mig, mer jul. Tusen stjärnor som tindrar, glitter så långt jag ser, av juleljus som glimmar, vill jag ha mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Missade den .. Men kom i stämning första december när jag började lyssna på julmusik Jag är en lugn person, men takt och ton. Motfull och balanserad. Jag är tyst och still och det ska mycket till innan jag blir exalterad. Men jag har en last som håller mig fast vid ett järngrepp varje vinter. När året är slut och snön ligger djup (?) och slädarnas medar slinter jag vill ha. Mer jul åh ge mig, mer jul jag vill ha, mer jul åh ge mig, mer jul. Tusen stjärnor som tindrar, glitter så långt jag ser, av juleljus som glimmar, vill jag ha mer. Åh yes, mer jul . Den går just nu förövrigt Raskare räv på isen, humdidum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Om ni missat det är det här inte Julen- tråden utan Tråkiga nätter?- tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Om ni missat det är det här inte Julen- tråden utan Tråkiga nätter?- tråden. Och ? Jag och A.A var uppe sent och hade tråkigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ledig i morrn...och jag har inget att göra under kvällen/natten....HJÄLP Mig... (jag har redan spelat igenom hela tråden några gånger ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ledig i morrn...och jag har inget att göra under kvällen/natten....HJÄLP Mig... (jag har redan spelat igenom hela tråden några gånger ) Var med vänner?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Var med vänner?... JAG HAR INGA!! :'( Nej men jag ska va me dom snart...vi ska se bio och typ käka pizza men sen framot natten så är det ingen som kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 JAG HAR INGA!! :'( Nej men jag ska va me dom snart...vi ska se bio och typ käka pizza men sen framot natten så är det ingen som kan Du hittar säkert några roliga filurer att umgås med om du drar till "plattan" runt 24-tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hur olika droger påverkar synapserna i musors hjärnor - intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Hur olika droger påverkar synapserna i musors hjärnor - intressant! Trodde det hette möss Redigerad 21 december, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Och ? Jag och A.A var uppe sent och hade tråkigt? kan ni nå bra tråkig-dödar sidor? Den här tråden går ut på att länka till sidor och spel man kan underhålla sig med när man har tråkigt, inte chatta för att man har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Nytt fall finns att tillgå på http://www1.kanal5.se/csi/spel/ Hmm, sitter och klurar med detta också.. Hihi, jag klara det andra så då bör jag klara detta också EDIT: Jaha, kriminalaren A.A slår till igen Redigerad 22 december, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Har du inte hittat julkänslan?! Då är detta något för dig: Hjälp den gammle mannen att hitta sina paket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Nytt fall finns att tillgå på http://www1.kanal5.se/csi/spel/ Hmm, sitter och klurar med detta också.. Hihi, jag klara det andra så då bör jag klara detta också EDIT: Jaha, kriminalaren A.A slår till igen Klarade det också.. men fan vad lite bevisning det behövdes. 'Uhm, du var på festen och ditt DNA fanns på ett glas. YOU GO TO JAIL BIATCH!' Nytt fall finns att tillgå på http://www1.kanal5.se/csi/spel/ Hmm, sitter och klurar med detta också.. Hihi, jag klara det andra så då bör jag klara detta också EDIT: Jaha, kriminalaren A.A slår till igen Klarade det också.. men fan vad lite bevisning det behövdes. 'Uhm, du var på festen och ditt DNA fanns på ett glas. YOU GO TO JAIL BIATCH!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Klarade det också.. men fan vad lite bevisning det behövdes. 'Uhm, du var på festen och ditt DNA fanns på ett glas. YOU GO TO JAIL BIATCH!' Klarade det också.. men fan vad lite bevisning det behövdes. 'Uhm, du var på festen och ditt DNA fanns på ett glas. YOU GO TO JAIL BIATCH!' Stammar du P-C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Det här spelet är oslagbart roligt och beroendeframkallande, och framför allt så för den julkänslan till husen! Winterbells Jag har 342,638,887,870 som rekord, det är bara att börja grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts