spajdermän Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Sjukt kul spel! Jobba på Mcdonalds. Svårt juh I början går de jämt asbra men efter nån minut så går allting utför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Måste bara tipsa om Line Rider Rita vägen han ska åka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Måste bara tipsa om Line Rider Rita vägen han ska åka på Like, teh old. Hittade skaparens deviantart-konto för ett bra tag sen men det är ett riktigt kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vad sjutton går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vad sjutton går det ut på? Att göra en "intressant" bana utav streck som man målar själv, sedan ska man låta... något åka den banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Att göra en "intressant" bana utav streck som man målar själv, sedan ska man låta... något åka den banan. Jo, så långt förstod jag.. men det finns inget mål eller något? Man kan inte få några poäng? Trist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jo, så långt förstod jag.. men det finns inget mål eller något? Man kan inte få några poäng? Trist... Tror inte det. Är nog just därför, att det inte finns något mål, som det bara är roligt en sisådär 10 minuter. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Måste bara tipsa om Line Rider Rita vägen han ska åka på Har lirat det i nån vecka nu. Kul är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jo, så långt förstod jag.. men det finns inget mål eller något? Man kan inte få några poäng? Trist... Men, vad fan, det där är ju som att fråga vad som är målet med att rita. Man ska bli bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Men, vad fan, det där är ju som att fråga vad som är målet med att rita. Man ska bli bäst. Ojdå. Jag är inte tillräckligt uppfinningsrik, så jag fattade inte att man kunde rita andra saker än bara en backe som går neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Men, vad fan, det där är ju som att fråga vad som är målet med att rita. Man ska bli bäst. Shit va coolt. Skulle också vilja spela in Hur gör man sånt? Kör ni inte med crossen/moppen!? Den är ju grymmast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Kör ni inte med crossen/moppen!? Hur får man den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Hur får man den ? Klicka på mods uppe där och välj den sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Klicka på mods uppe där och välj den sen Ah, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Klicka på mods uppe där och välj den sen Kan inte välja den? Denna länken har jag. Har du någon annan http://linerider.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Hmm, jag börjar rita en accelerationslinje, sedan går jag över till vanlig penna, men han åker bara rakt igenom linjen . Och ja, jag ritar från vänster till höger och inte tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Hmm, jag börjar rita en accelerationslinje, sedan går jag över till vanlig penna, men han åker bara rakt igenom linjen . Och ja, jag ritar från vänster till höger och inte tvärtom. Hur får ni fram accelerationslinje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Hur får ni fram accelerationslinje? Du måste välja crossen och sedan tar du den med pennan med pilar i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Du måste välja crossen och sedan tar du den med pennan med pilar i bakgrunden. Kan ju inte välja crossen?! Finns inga allternativ...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Kan ju inte välja crossen?! Finns inga allternativ...?! Jag kunde välja cross även på din länk. Klicka först på mods som står uppe i en banner, sedan väljer du crossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts