oldsmobile Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Hur långt kom ni på det här spelet? Som är med på första sidan. Edit:kom till lv 15. Redigerad 24 november, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 IOkej det är ju tråkiga nätter men det visst!? du får snart en eldkastare använd den på hö högen hitta motorn ta och sätt den UTANPÅ planet på höger sida. batteriet som ligger under hö högen inne i planet. längre har jag inte kommigt. det saknas forfarande en nyckel. den har elder, den svarta tjejen du får dynamit av... Hur ska man göra? Lyckas du så berätta Har börjat spela detta spelet igen, eftersom jag aldrig klarade det förra gången jag fösökte, i september nån gång. Hur får man eldkastaren, fattar inte? Och hur ger man den fula gröna utomjordingen en "false claim"? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Eldkastaren får du under spelets gång. Måste spela om det för att minnas exakt. Men jag tror inte du kan undvika att få den. "The false claim" var lite knivigare har jag för mig. Det är inte vad det låter som. Ge honom allt som du har tills det blir rätt. Kommer inte ihåg vad det var men det var nån sån sjuk grej. Prata med VickeX han har klarat det med. (Har jag för mig) vi spelade det samtidigt! Redigerad 8 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Låt inte pricken fånga dig! (Vissa fördelar har han tycker jag...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Förutom att ljuset släcks och man ser 0.0% av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ta dig ut ur rummet. igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Låt inte pricken fånga dig! (Vissa fördelar har han tycker jag...) Mohaaha ^^ jag klarade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Mohaaha ^^ jag klarade det Snuskigt... Pallar inte nu men jag ska klara det senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Låt inte pricken fånga dig! (Vissa fördelar har han tycker jag...) Klarade av det. Fast jag fuskade lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Ta dig ut ur rummet. igen.... Hjälp damnit! Jag är fast, allt är låst... Edit: Jag klarade den! Wie! Redigerad 26 februari, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Klarade av det. Fast jag fuskade lite. Hur fuskar man på ett sånt spel igentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hur fuskar man på ett sånt spel igentligen ? Googlar efter walkthroughs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hjälp damnit! Jag är fast, allt är låst... Edit: Jag klarade den! Wie! Klarade den också. Hoo- ray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Googlar efter walkthroughs. Eller högerklickar i bilden och bara väntar på att allt ska gå förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Har börjat spela detta spelet igen, eftersom jag aldrig klarade det förra gången jag fösökte, i september nån gång. Hur får man eldkastaren, fattar inte? Och hur ger man den fula gröna utomjordingen en "false claim"? Tack på förhand! det var inget jag fixade det Redigerad 26 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Gör bubblor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Gör bubblor. Haha, så sött. Fast rätt lätt när man förstod hur man skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hur fuskar man på ett sånt spel igentligen ? Högerklicka en gång på spelrutan så den där vita lilla rutan kommer up, then enjoy. xD Och Pico, nej jag använde ingen walkthrough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Gör bubblor. Men gud vilken härligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Trevlig musik e det oxå... Fick bara 12500poäng.. nä e för trött för att spela det nu..Men kul va det i alla fall......ZzZZZZZzzzzzzzzzzzZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts