Vice. Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Tihi, beroendeframkallande. Öh, ja! Har suttit med det en timme och tjänat 13 $! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Tog ett tag innan jag fattade att det gick ut på att köpa stora huset, så jag klarade det på 32år och 9månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Tog ett tag innan jag fattade att det gick ut på att köpa stora huset, så jag klarade det på 32år och 9månader Hur *** kan du göra så stora vinster? Jag köper för 70 kanske, sen ökar det max till 72 innan det går ner igen. Så jag kan bara göra nån krona i vist varje gång. Hur klarade du det? Vad tar du för företags-ekonomi lektioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hur *** kan du göra så stora vinster? Jag köper för 70 kanske, sen ökar det max till 72 innan det går ner igen. Så jag kan bara göra nån krona i vist varje gång. Hur klarade du det? Vad tar du för företags-ekonomi lektioner? Jag köpte direkt när de ploppade upp, sen kan man köpa sälja flera hus i taget då rullar pengarna in fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 18år och 8 månader klarade jag det på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Öh, ja! Har suttit med det en timme och tjänat 13 $! Klarade det på 36 år och 5 månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag köpte direkt när de ploppade upp, sen kan man köpa sälja flera hus i taget då rullar pengarna in fort Men hallå? Är det bara jag som inte klarar det? Man kan inte köpa flera hus samtidigt. Du har bara 100$ och ett hus kostar mins 60?! Jag måste vara redigt dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 18år och 8 månader klarade jag det på nu Jag klarade det på 18 år och 8 månader jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Men hallå? Är det bara jag som inte klarar det? Man kan inte köpa flera hus samtidigt. Du har bara 100$ och ett hus kostar mins 60?! Jag måste vara redigt dålig! Köp ett hus direkt när det ploppar upp. om inte priset är för högt, sen väntar du ända tills det precis börjar sjunka i pris innan du säljer. ju mer du håller på, ju mer tjänar du, och ju fler hus kan du köpa sammtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Okej, får försöka igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 24 år och 7 månader, inte illa för första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) *INGET* Redigerad 18 mars, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Skjut zoombies:http://artscool.cfa.cmu.edu/~lee/deanimator.html Slå min score då http://img329.imageshack.us/img329/8329/ownaddd0st.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Man kan ju alltid glo och undra när han ska äta färdigt. Redigerad 4 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Man kan ju alltid glo och undra när han ska äta färdigt. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vad kan man hitta på förutom alla dessa minispel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vad kan man hitta på förutom alla dessa minispel? Alltid roande http://www.big-boys.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Kul, men tar tid: http://helpfeedtheaquabats.com/submachine/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Kul, men tar tid: http://helpfeedtheaquabats.com/submachine/ Behöver den sista triangeln. Jag behöver nånting till den där klockan, kan du hjälpa mig Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Behöver den sista triangeln. Jag behöver nånting till den där klockan, kan du hjälpa mig Vice Fick nyss den sista (spelat i exakt 9min).. En dörr har öppnts till en hiss ..och där slutade det Mycket bra spel, rekommenderas Redigerad 7 oktober, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts