Explosiv Anka Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Dogge i latinkings har jag träffat, han var en trevlig person.. Han har jag också träffat =P Jag skulle vilja träffa Jon Olsson och dra några åk med han det vore nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hon Benvit sa också. HHAHA RIGHT ON Benvit är en dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Han har jag också träffat =P Jag skulle vilja träffa Jon Olsson och dra några åk med han det vore nice Har också träffat honom *skryta* Han var prisutdelare för novelltävlingen på våran skola i vintras, självklart var man en av de nomierade så man fick skaka hand med honom Och självklart uttalade han mitt efternamn fel och mitt förnamn hörde jag aldrig pga alla babblare runt om, förståd ärligt talat inte att det var mig han ropade upp, det var Everest som fick peta lite på mig för att jag skulle förstå att det var jag *skryta* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 HHAHA RIGHT ON Benvit är en dude. I'm a dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hunter S. Thomps... ah, just det fan. Bob Dylan tror jag. The fooken' man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Johnny Knoxville Jag gillar han, Skulle va kul å få prata med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) HHAHA RIGHT ON Benvit är en dude. Mm jag vet Men jag menade Lindsay Lohan, alltså hon (Lindsay Lohan) Benvit sa. För Benvit sa Lindsay Lohan. Redigerad 20 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mel Gibson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Pete Townshend - Gitarristen i The Who <--------------------------------------------------- Redigerad 20 augusti, 2005 av Basse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mm jag vet Men jag menade Lindsay Lohan, alltså hon (Lindsay Lohan) Benvit sa. För Benvit sa Lindsay Lohan. Men gtapimpfoolife, jag trodde du vil.. Nähä.. *Snyter mig i en Louis Vuitton-näsduk..* Eller inte.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Alla möjliga, alla favoritband, m.m... Ids inte räkna upp nån nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Min farfar och min farmor som är döda. Han aldrig se min farfar men min farmor såg jag men nästan inga minne av henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 hon som gjort fröken ur rösten (om hon lever nee då men som alla andra Maiden,metallica,soad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 *skryt* Har också skakat hand med honom och pratat med honom och knäppt kort när jag står brevid han. Ingen merit direkt eftersom jag hatar hiphop men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Bob Marley, skulle va najs att röka en jolle och diskutera med honom. shiiet va najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Skulle vilja träffa mig själv Det skulle ju vara kul man träffar säj själv i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Skulle vilja träffa mig själv Det skulle ju vara kul man träffar säj själv i skolan. Skulle iof va coolt om man såg sig själv komma och gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts