StellHell Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 StellHell Hehu. Får väl komma och hälsa på då. Surpla en öl i soldiset på min altan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Mick Thompson (Stavning) Kane Hodder Tobias Sammet Eric Adams Emmy Wimmenlson hm... inga mer tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hehu. Får väl komma och hälsa på då. Surpla en öl i soldiset på min altan. Ja du får allt göra det. Jag är kock så jag kan bjuda dig på mat efter ölen... eller cider blir det förstås. En redig mansdryck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Christoffer Hedin (jobbade som vikarie på min skola ett tag... sen försvann han...) Anders och Måns (igen...) Mamma! (hon har gått och lagt sig...jag saknar henne) Siana (här på GTAsajten... Jag saknar honom!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Kom på att jag vill träffa James Brown. Gärna då han är hög. Fast i morgon när det är dag vill jag inte det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Marky Ramone EDIT: Har iaf växlat email med han Redigerad 27 juli, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 EDIT: Har iaf växlat email med han Holy tupperwear, Batman, vad snackade ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Marky Ramone EDIT: Har iaf växlat email med han Är du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Lindsay Lohan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jonathan Davis sångaren i KoRn , han är fan en levande gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Tupac Amaru Shakur, idag känd som Makaveli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Min farfar, var så jävla längesen jag var och hälsade på.. Blä för kändisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Tupac Amaru Shakur, idag känd som Makaveli. Oj helvete, kunde jag aldrig tänka mig att du ville! Själv vill jag träffa Mikael Presbrandt då jag tycker att han är en bra skådis och verkar vara en omtänksam person irl, han åkte ner till ett land som hade barnsoldater och hjälpte till. Vill även träffa Alexandra Dahlström då hon också är en bra skådis och verkar vara en omtänksam person.. Dogge i latinkings har jag träffat, han var en trevlig person.. Hmm, vilka mer vill jag träffa? Min gammel morfar men det är tyvärr omöjligt Gud eftersom att alla tror att han finns.. Tyvärr kan man inte träffa ett påhitt mer en i fantasin. EDIT: Felstavning! Redigerad 19 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Darin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Darin Är du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ja, det tror jag verkligen att han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Hmm Robert Plant. Tror jag Varför inte Conan O'Brien, vi skulle ha en del att snacka om. Vice. skulle jag vela träffa också *Seriöst*. Hon Benvit sa också. Redigerad 19 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Anders och Måns Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Är du seriös? Jaaa, Jag älskar han SÅÅÅÅÅÅ mkt. Nej Darin borde bli bannad från jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Kom på att jag vill träffa James Brown. Gärna då han är hög. Fast i morgon när det är dag vill jag inte det längre. En stenad James Brown skulle verkligen inte gå av för hackor. Disskutera döden med Woody skulle vara trevligt det med. Eller möjligtvis penisavund (han påstår sig vara expert på ämnet). "I worked with Freud in Vienna. We broke over the concept of penis envy. Freud felt that it should be limited to women. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts